فعالیت بیش از 3000 تعاونی فعال در استان یزد

ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800624

به اطلاع رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می رساند؛

فلاحتی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این مراسم از فعالیت بیش از 3 هزار شرکت تعاونی فعال در استان یزد خبر داد و گفت: بیکاری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدرضا فلاحتی رئیس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در هشتمین جلسه شورای تعاون کار و رفاه اجتماعی یزد که با حضور استاندار و استاندار برگزار شد، گفت: مدیران شورای هماهنگی کوثر: آمار بیکاری چاره ای جز رفتن به سمت تعاونی ها ندارد و رشد اقتصادی 3.8 درصدی استان در سال آینده با ایجاد و تقویت تعاونی ها محقق می شود.

محمدرضا فلاحتی رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست گفت: شورای هماهنگی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور تبادل نظر و همکاری نزدیک با وزارت تعاون به صورت ماهانه برگزار می شود. ، کار و رفاه اجتماعی «این شورا باید با حضور مسئولان ارشد استانی تشکیل شود تا مسائل و مشکلات جامعه هدف این دستگاه ها سریعتر و بهتر حل شود.

فلاحتی با تاکید بر اینکه می توان به طور دقیق از اشتغال، سرمایه گذاری و مهاجرت در استان تحلیل و ارزیابی درستی انجام داد، با توجه به آمار بیمه اجباری در استان، گفت: برای اشتغال در استان تعیین کرد که این طرح ها ارائه شود. با حضور اتاق فکر و جلسات با استاندار به منظور برداشتن گام های هماهنگ و یکپارچه در زمینه اشتغال در استان.

وی با بیان اینکه بیشترین بیکاری در استان در حوزه فارغ التحصیلان دانشگاهی است گفت: اداره کل مهارت های فنی و حرفه ای می تواند مهارت های متناسب با نیاز بازار کار استان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و نیروهای مورد نیاز بازار را در رأس برنامه های خود قرار دهد. کار استانی برای تحویل.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانک های متعددی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که در استان نیز فعال هستند، گفت: واحدهای تولیدی در استان زیر نظر مسئولان استانی فعالیت می کنند. باید بخشی از مبلغ را رعایت کند. پول خود را در بانک های استان بگذارید تا در این زمینه از طریق اشتغال و سایر موارد مهم از طریق سپرده گذاری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

در این جلسه اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و معاونت اجتماعی به موضوعات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید