روستاهای بالای 20 خانوار کرمانشاه تا سال آینده به اینترنت متصل می شوند


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883087

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از 200 روستای استان کرمانشاه به اینترنت متصل نیستند و تا شهریور سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت سراسری متصل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح پنجشنبه در بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات ارتباطی از نظر پوشش تلفن همراه. و پوشش اینترنتی در تمامی شهرها، روستاها استان کرمانشاه برنامه هایی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بررسی و رسیدگی به مشکلات یکی از اولویت های جدی و مهم استان کرمانشاه است، افزود: بیش از 200 روستای استان کرمانشاه به اینترنت متصل نیستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا شهریور ماه سال آینده تمامی روستاها با بیش از 20 خانوار به شبکه سراسری اینترنت متصل خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح مهم و راهبردی در سطح ملی به نام فیبر نوری برای دسترسی کامل منازل و مشاغل به اینترنت پرسرعت اجرا شده و تاکنون ۹ استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند. طرح، و استان کرمانشاه یکی از آنهاست. این از آنهاست.

زارع پور با اشاره به اینکه یکی از مسیرهای تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه قرار دارد، گفت: برای پوشش اینترنت و تلفن همراه در مسیرهای تردد در ایام اربعین سعی می کنیم شبکه های ارتباطی را تقویت کنیم.

وی در خصوص حذف برخی بسته های پرطرفدار خاطرنشان کرد: پس از حذف این بسته های پرطرفدار، در نظر داریم بسته های جدیدی برای کاربران جایگزین داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید