روستاهای مازندران اینترنت پرسرعت می خواهند تا عقب نمانند


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902125

محمدعلی محسنی گفت: روستاها برای همگامی با توسعه نیازمند اینترنت پرسرعت هستند و در عصر کرونا متوجه شدیم که زیرساخت های فناوری اطلاعات چقدر می تواند کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمدعلی محسنی بندپی صبح امروز در مراسم فیبر نوری شهرستان چالوس با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه غرب استان عدم دسترسی است، اظهار داشت: به تصاویر با کیفیت بالا در رادیو و تلویزیون و اینترنت پرسرعت. : وقتی تقاضای مردم به اینترنت جعلی می رسد، نشان می دهد که گسترش توسعه آنقدر زیاد است که حتی روستاهای ما برای همگام شدن با توسعه نیاز به اینترنت پرسرعت دارند و در عصر کرونا می فهمیم که زیرساخت های فناوری اطلاعات چقدر می تواند کمک کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انقلاب بزرگی در زیرساخت های ارتباطی و اطلاع رسانی در حال ایجاد است، گفت: با توجه به اینکه در اجرای این طرح کار زیادی وجود دارد، لازم است مردم نسبت به آن آگاه شوند.

مدیرعامل آسیاتک همچنین اجرای این پروژه را ایجاد بزرگراه های اطلاعاتی و دسترسی به شبکه ملی جهانی و شبکه ملی اطلاعات با آخرین فناوری روز دنیا برای چالوس و نوشهر دانست و گفت: اجرای پروژه فیبر نوری باعث می شود. کمک به خانوارهایی که دسترسی پرسرعت به شبکه ملی اطلاعات دارند.

محمدعلی یوسفی زاده با بیان اینکه با توجه به نظر دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات مبنی بر ورود بخش خصوصی به این گونه پروژه ها، افزود: در این راستا این دستورالعمل به شرکت ها ابلاغ شد و از سال 82 پس از ایجاد رگولاتوری. سازماندهی و تغییرات ساختاری در وزارت ارتباطات، آسیاتک یک ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت با خدمات داده است.

وی تغییر و بهسازی تمامی ارتباطات شهری و حتی داخل ساختمان را ضروری و ضروری خواند و گفت: در این راستا همه مسئولان باید کمک کنند چرا که این طرح یک طرح بزرگ و ملی است و نیازمند حمایت همیشگی استاندار، نماینده مجلس است. شهرداری و ارتش

مدیرعامل شرکت آسیاتک با بیان اینکه رویکرد توسعه آسیاتک از سال 82 در حوزه های مختلف ارتباطی بوده است، اظهار داشت: این شرکت سهامی عام است و چند صد هزار سهامدار دارد و توسعه ارتباطات یکی از اهداف آن است که می باشد. در حال پیشرفت

یوسفی زاده طرح فیبر نوری را یکی از پروژه های بزرگ این شرکت می داند و ادامه می دهد: در برخی شهرها در حال مذاکره با شهرداری ها هستیم.

وی با بیان اینکه پوشش یک میلیون خانوار به آسیاتک سپرده شده است، تاکید کرد: بنا داریم علاوه بر کل استان مازندران، فیبر نوری را در یکی دو استان دیگر نیز وارد کنیم.

مدیرعامل آسیاتک با تاکید بر اینکه باید هوشمند باشیم یادآور شد: در تلاش هستیم ظرف مدت 6 ماه به 35 هزار خانوار چالوس خدمات پایدار و کامل ارائه کنیم و این پروژه با هزینه 45 میلیارد تومانی در چالوس اجرا می شود. مرحله ثبت نام خانوارها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید