روشنگری کسانی که تحلیل و بیان می کنند، راهبرد خروج از عصیان اخیر است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر حق است و قطعا پیروز خواهد شد، با استناد به آیات و روایات، گفت: قطعا انقلابی که مبتنی بر قانون و اجرای عدالت و تعالی انسانی باشد، پشتوانه مقابل آن نخواهد بود. مستکبران جهان».

رئیس قاضی استان یزد تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم و برای بسترسازی برای ظهور خورشید ولایت بزرگ باید در عرصه های مختلف قوی باشیم. ابعاد اعم از فرهنگی، نظامی، اقتصادی، داخلی، سیاسی و قدرت بین المللی داریم.

وی بر لزوم شناخت رفتار نوجوانان و جوانان حاضر در صحنه اغتشاشات تاکید کرد و افزود: قطعا ریشه رفتارهای امروز نوجوانان و جوانان را باید در فضای مجازی و واقعی خانواده و آموزش و پرورش جست و جو کرد. سیستم.

دشیری تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و آموزشی در دهه های اخیر باید مسئولیت غفلت از تفکر و انگیزه نوجوانان و جوانان را بر عهده بگیرند و از اتفاقات اخیر به عنوان تجربه ارزشمند در برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت خود به بهترین شکل استفاده کنند. .

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: متأسفانه جهاد تبیین از سوی کسانی که در این کشور به سکو دسترسی داشتند جدی گرفته نشد و همه باید گروهی و قابل ترمیم توبه کنیم.

رئیس کل دادگستری یزد افزود: گناه عده ای که در این کشور با کم کاری و خیانت و تنبلی زمینه نارضایتی مردم را ایجاد کردند قطعا نابخشودنی است.

دشیری با بیان اینکه تبیین و توجیه یکی از راهبردهای مهم در شرایط کنونی کشور است، گفت: وقتی حقایق از طریق تبیین و موعظه بیان شود قطعاً شاهد کاهش فتنه گران خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید