روغن فلفل سیاه برای بیماران دیابتی مفید است

روغن فلفل سیاه برای بیماران دیابتی مفید است

روز جدیدمرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) می‌گوید که دیابت بر نحوه پردازش قندهای غذایی در خون تأثیر می‌گذارد و افراد مبتلا به دیابت نوع 1 برای تنظیم گلوکز خون، انسولین در بدن تولید نمی‌کنند. به همین دلیل باید هر روز انسولین مصرف کنند.

به گفته کلینیک مایو ایالات متحده، دیابت نوع 1 می تواند یک بیماری ژنتیکی باشد یا در پاسخ به یک ویروس ایجاد شود. دیابت نوع 2 اغلب در بزرگسالان ایجاد می شود، اما می تواند در دوران کودکی یا نوجوانی شروع شود. بدن افراد مبتلا به دیابت نوع 2 انسولین کافی تولید نمی کند. در نتیجه سلول ها از انسولین به درستی استفاده نمی کنند و سطح قند خون را از بین می برند.

هیچ درمان شناخته شده ای برای دیابت نوع 2 وجود ندارد، اما دیابت نوع 2 را می توان با رژیم غذایی سالم، کاهش وزن و ورزش کنترل کرد.

بنیاد ملی کلیه ایالات متحده توصیه می کند برای حمایت از سلامت کلیه ها، فلفل تند از جمله فلفل سیاه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

در حال حاضر بیش از 2000 گونه فلفل (Piperaceae) وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از انواع آن برای سلامتی مفید هستند. اسانس فلفل سیاه برای اهداف درمانی و دارویی از دانه های گیاه فلفل سیاه (Piper Nigrum) استخراج می شود که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی از خود نشان می دهد.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب مشکلاتی مانند گردش خون و فشار خون بالا دارند. یک مطالعه در سال 2013 منتشر شده در Advances in Pharmacological Sciences نشان داد که روغن فلفل سیاه ممکن است به مدیریت علائم دیابت، از جمله فشار خون بالا کمک کند.

این مطالعه نشان داد که ترکیبات فنلی و فعالیت آنتی اکسیدانی روغن فلفل سیاه همراه با اقدامات درمانی لازم می تواند به مدیریت یا پیشگیری از دیابت نوع 2 کمک کند.

فلفل سیاه همچنین می تواند به جذب کورکومین، ترکیب اصلی ضد التهابی در زردچوبه کمک کند. یک بررسی بالینی در سال 2013 نشان داد که کورکومین ممکن است به پیشگیری از دیابت و کاهش سطح بالای قند خون مرتبط با آن کمک کند. با کمک به جذب کورکومین، روغن فلفل سیاه ممکن است به مدیریت علائم دیابت کمک کند یا در پیشگیری از دیابت نقش داشته باشد.

اسانس فلفل سیاه عصاره غلیظی است که از دانه های فلفل سیاه به دست می آید. در حال حاضر هیچ دستورالعمل غذایی برای مصرف فلفل وجود ندارد. با این حال، مصرف زیاد فلفل سیاه می تواند باعث ناراحتی معده و سایر عوارض گوارشی شود. پس بهتر است از آن کم استفاده کنید.

برای استفاده از روغن فلفل سیاه برای دیابت، آن را استنشاق کرده یا روی پوست بمالید. برای دم، چند قطره را در آب داغ بریزید یا به دیفیوزر اضافه کنید و بخار را استنشاق کنید. همچنین می توانید چند قطره را به یک سواب پنبه ای اضافه کنید و ترکیبات روغن را استنشاق کنید. هنگام استنشاق روغن، برای بهترین نتیجه، نفس های طولانی و عمیق بکشید.

از طرف دیگر، می توانید روغن نعناع را در روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن بادام شیرین رقیق کرده و روی پوست بمالید. به ازای هر اونس روغن حامل چند قطره روغن نعناع اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید