انتقاد پرسپولیسی ها از بیماران دیابتی همیشه!

وی درباره دربی پایتخت گفت: با توجه به بسته شدن مسابقات قهرمانی، فکر می کردم بازی ضعیف تر از آنچه می دیدیم باشد، اما اینطور نشد و هر دو تیم شرایط خوبی داشتند. پرسپولیس در مجموع کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشت و با وجود عقب افتادن از حریف، توانست با انجام یک بازی منطقی به بازی برگردد.

وی افزود: متاسفانه یک اتفاق عجیب در دو روز مانده به دربی تمرکز تیم و کادر فنی را شکست. لوکادیا که قطعا با حساب ویژه ای از سوی کادر فنی ساخته شده بود، به یکباره تیم را ترک کرد و رفت. نمی توان بابت این موضوع به کادر فنی شکایت کرد. کادر فنی دو ماه روی این بازیکن کار کرد تا به داربی برسد اما با رفتنش نشان داد که این بازی اصلا برایش مهم نیست.

حلالی تصریح کرد: داربی 4 گل داشت اما آن هیجانی که انتظار داشتیم را در داربی ندیدیم. در مجموع، بازی مساوی بود و فکر می کنم هر دو تیم در ایجاد موقعیت های گلزنی برابر بودند. هم استقلال و هم پرسپولیس موقعیت های گلزنی داشتند که از دست دادند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی باید بیشتر تلاش کند و تدابیر بهتری برای بازی ها داشته باشد. این تیم باید طوری بازی کند که بتواند بازی ها را با روند بهتری برنده شود و بازی برنده را نبازد. با رفتن Leucadia، همه چیز سخت شد. زمانی که او آنجا بود همه حواسمان به این بازیکن بود و دیگر مهاجمان تیم را فراموش کردیم اما حالا باید تلاش کنیم تا دیگر مهاجمان پرسپولیس را ببینیم. مهدی عبدی وقتی وارد زمین شد نشان داد که می تواند دوباره به پرسپولیس کمک کند. البته اگر لوکادیا برنگردد پرسپولیس باید مهاجمی را به خدمت بگیرد که مشکلی در آن پست نداشته باشد. پرسپولیس مهاجمانی دارد و باید به آنها زمین بدهد اما باید مهاجمانش را تقویت کند.

وی همچنین درباره وضعیت شیخ دیابه گفت: واقعا نمی دانم چرا این مهاجم بازی نکرد و مصدوم شد. او در دیدار مقابل ملوان برای پرسپولیس تنها چند دقیقه بازی کرد و مدام مصدوم است. اگر قرار باشد مدام مصدوم شود، همان پولی را که به این مهاجم می دهند به من می دهند و من مصدوم می شوم! چرا باید بازیکن خارجی همیشه مصدوم بخرند؟ پرسپولیس یک مهاجم دارد که به آنها گل بزند نه اینکه مصدوم باشد. میتونستم به خودم صدمه بزنم

دیدگاهتان را بنویسید