رونق اقتصاد هنر در البرز معطوف به حمایت از مسئولان است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809004

مدیر روابط عمومی گالری مهزاد استان البرز:

مستانه فاطمی گفت: نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان 4 تا 15 سال با عنوان «کودکان نقاشی می بینند و رویاهایشان را نقاشی می کنند» در گالری مهزاد برپا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان 4 تا 15 سال با عنوان «کودکان نقاشی می بینند و رویاهایشان را نقاشی می کنند» در گالری مهزاد برپا می شود.

مدیر روابط عمومی گالری به خبرنگار تیتریک گفت: این نمایشگاه به همت سونا هوشبر هنرمند و تصویرگر با حضور 24 هنرمند، کودک و نوجوان 4 تا 15 سال برگزار می شود.

مستانه فاطمی ادامه داد: لحظه مهم و قابل توجه در این نمایشگاه وجود کودکان خردسالی است که دنیای رویاهای خود را نقاشی کرده و آثاری منحصر به فرد خلق کرده اند.

وی افزود: این نمایشگاه حاصل آموزش سونا برای خبرهای خوب است که کودکان زیادی را در این زمینه شناسایی کرده است و به دلیل اینکه تصویرگر کتاب کودک است بسیاری از این نقاشی ها به دنیای کتاب راه پیدا کرده است. . “

این مسئول بیان کرد: استان البرز در بین تمامی گروه های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان ظرفیت بسیار خوبی در نقاشی دارد و اگر زیرساخت های نمایشگاه دائمی نقاشی در این استان فراهم شود شاهد درخشش این هنر خواهیم بود. از این هنرمندان

فاطمی با بیان اینکه رونق اقتصاد هنر در البرز نیازمند حمایت مسئولان است، گفت: متأسفانه مسئولان فرهنگی استان متوجه دغدغه این هنرمند نشده اند و هیچ برنامه ای برای درآمدزایی هنرمندان به ویژه در حوزه هنری انجام نشده است. مشاهده . . “

وی ادامه داد: امروز به زبان هنر می توان سخت ترین موضوعات را به راحتی به گوش مردم رساند، اما سبد شهروندان البرزی خالی از اقلام به ویژه نقاشی است.

این مسئول تصریح کرد: هر اقدامی برای نهادینه شدن در بین شهروندان باید فرهنگ سازی شود و فرهنگ خرید آثار هنری باید با کمک نهادهای فرهنگی و با تبلیغات مناسب و مناسب در استان نهادینه شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه 30 بهمن 1392 ساعت 17 در نگارخانه مهزاد واقع در فلکه اول گوهرداش، بلوار میرزایی پرور، طبقه اول، پلاک 2، پلاک 66 برگزار می شود.

بازدید عموم از این نمایشگاه از 1 تا 5 اسفندماه از ساعت 16 الی 20 انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید