شناسایی 55 محله محروم البرز برای مهارت آموزی افراد جویای کار/ رونق اقتصاد خانواده در گرو توسعه مشاغل خانگی است.


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883403

بهزاد غفاری گفت: یکی از 7 گروه مراکز اجتماعی استان البرز که به مناطق محروم خدمات رسانی می کند، مجموعه فنی و حرفه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهزاد غفاری مدیر کل آموزش و پرورش فنی و حرفه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: یکی از 7 گروه مراکز اجتماعی استان که در مناطق کم برخوردار خدمات رسانی می کنند مجموعه فنی و حرفه ای است که ارائه می کند. آموزش مورد نیاز

غفاری افزود: 55 محله محروم از سوی استانداری البرز شناسایی شده و مهارت های فنی و حرفه ای برای گروه های هدف در حال آموزش است و دوره های قالی، گلیم، رزین و صنایع دستی برای بانوان منطقه حصار برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری دوره های مهارتی ویژه آقایان در حصار اشاره و بیان کرد: با ماموریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای، دانش آموزان، سربازان، زندانیان و سایر اقشار در حال گذراندن آموزش های لازم برای ایجاد اشتغال هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: زنان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق کم برخوردار کرج پس از آموزش های مهارتی برای درآمدزایی و تامین معاش خانواده خود به سمت اشتغال زایی خانگی روی می آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید