در صورت فراهم شدن شغل افراد جویای کار استخدام می شوند


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854718

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت اشتغال کشور:

سیدعلی تفرسی معاون توسعه و حفظ منابع وزارت اشتغال کشور گفت: برخی از متقاضیان کار شرکت هایی هستند که به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت نیاز و اعطای وام استخدام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی تفرسی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اشتغال کشور در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: مشتریان ما معمولاً کارمندانی هستند که در استخدام مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدایی که می خواهند شرایط را تغییر دهند ابهاماتی دارند که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: افرادی که جویای کار هستند نیز به ما مراجعه می کنند و آنها را متقاعد می کنیم که از طریق آزمون استخدامی دولتی اقدام کنند. .

تفرشی ادامه داد: برخی از آنها در قالب شرکت هایی کاندیدای مشاغل هستند که در حال معرفی آن ها به دستگاه های اجرایی هستیم و در صورت نیاز و اعطای وام، این افراد استخدام می شوند.

وی اذعان داشت: افرادی که از دیروز به ما مراجعه می کنند به دو دسته یک گروه و تعدادی نفر به تعداد 60 نفر تقسیم می شوند.

تفرشی با تاکید بر اینکه در صورت سهل انگاری دستگاه ها قطعا پیگیری خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و مطالبات قانونی مردم تلاش می کنیم و در صورت نیاز دستورات لازم را به دستگاه های اجرایی برای توسل به زور خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید