جوانی جویای نام جایگزین کاپیتان کهنه کار معترض می شود. جانشین موسوی در تیم ملی والیبال مشخص شد


ساعت: 01:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889297

با کناره گیری سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال در آستانه جدایی این تیم، با نظر کادر فنی شهروز همایون، این بازیکن جایگزین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از لیگ ملت های 2022 که با درخشش ملی پوشان کشورمان همراه بود، مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی از 19 مرداد آغاز شد.

سید محمد موسوی از روز سه شنبه 20 مردادماه با تیم ملی والیبال تمرین کرد و امروز (پنجشنبه 30 مرداد) از کاپیتان تیم ملی در جام جهانی و در جمع 14 بازیکن اعزامی تیم ملی رونمایی شد. به جام واگنر و قهرمانی مردان.

اما موسوی عصر امروز در آخرین تمرین تیم ملی در تهران و تنها دو روز مانده به عزیمت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که با شرایط فعلی نمی تواند به تیم ملی کمک کند و تیم ملی را در این دیدار همراهی نخواهد کرد. مسابقات آتی (جام واگنر و جام جهانی) انصراف داد و سپس با اشاره به سرپرست تیم ملی این موضوع را رسما به اکبر محمدی اعلام کرد.

به این ترتیب کادر فنی تیم ملی بلافاصله شهروز همایونفرمانش را جایگزین موسوی کرد و تیم ملی والیبال ایران از صبح یکشنبه با 13 بازیکن به نام‌های میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، کار خود را آغاز کرد. امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن به جام واگنر و شهروز همایونفرمانش پس از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به لهستان می روند و به تیم ملی می پیوندند. در گدانسک

دیدگاهتان را بنویسید