رونمایی از زوج طلایی این فصل پرسپولیس

رونمایی از زوج طلایی این فصل پرسپولیس

این در حالی است که پرسپولیس در یک بازی سخت و کسل کننده موفق شد از سد ملوان بگذرد و در این دیدار نیز مانند دیدار مقابل مس رفسنجان و چند دیدار دیگر در این فصل، یورگن لوکادیا ستاره هلندی این تیم ناجی شد. پرسپولیس و با گل زیبای خود، کسب 3 امتیاز مهم این بازی را خارج از خانه رقم زد.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان پاس گل لوکادیا را داد. دانیال که در تابستان به پرسپولیس پیوسته تا به اینجای لیگ موفق شده 4 پاس گل بدهد و آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده است. عجیب اینکه از 4 پاس گل اسماعیلی فر، 3 پاس به لوکادیا ارسال شد و ستاره هلندی در این فصل دقیقا نیمی از گل های خود را از روی پاس اسماعیلی فر به ثمر رسانده است.

این در حالی است که از ابتدای فصل همه فکر می کردند با توجه به حضور گلزنانی چون ترابی، سعید صادقی، سوروس رفیعی و امید عالیشاه، این افراد بیشترین پاس گل را به مهاجمان پرسپولیس می دهند اما این اتفاق رخ نداد و اسماعیلی پرسپولیس فر که مدافع است بهترین پاسور این فصل محسوب می شود.

حالا اسائلی فر و لوکادیا به زوج طلایی پرسپولیس تبدیل شده اند و عملکرد خوب و همکاری عالی این دو بازیکن یکی از دلایل هدایت پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید