زوج طلایی پرسپولیس وارد می شوند

زوج طلایی پرسپولیس وارد می شوند

استفاده از این زوج مقابل خط دفاعی نتیجه مثبتی را برای یحیی گل محمدی و کادرفنی اش به همراه داشت تا این تیم بازی را با نتیجه 3-1 به سود خود به پایان برساند. تلفیقی از جوانی و تجربه. میلاد سرلک سعی کرد بازی را برگرداند و از منطقه سوم دفاعی حمله را آغاز کند و محمد شریفی نیز در نبردهای تک به تک سعی کرد توپ را از آن خود کند. او در نهایت در دقایق پایانی بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا اسدی داد.

هافبک جوان پرسپولیس که از این تیم راهی سایپا شد، اگرچه پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی می کرد، اما در لیگ برتر به دلیل ترافیک کمتر بازیکن این فرصت را پیدا کرد تا در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بگیرد. و اگر به زمین می آمد بیشتر بازیکن ذخیره بود اما به نظر می رسد شرایط برای او به مرور زمان تغییر می کند و همانطور که یاسین سلمانی به عنوان بازیکن تیم امید در سپاهان بازیکن تاثیرگذاری شد، می تواند برود. دیوانه در تیم یحیی گل محمدی. در ترکیب سرخپوشان قابل اعتماد باشید. محمد شریفی نیز مانند یاسین سلمانی یکی از بازیکنان مورد اعتماد مهدی مهدوی کیا بود که به درخواست یحیی گل محمدی به بهانه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اردوی تیم امید حاضر نشد اما بعداً توانست از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شود. اردوی تیم امید . او سابقه بازی با تیم ملی جوانان در جام جهانی را نیز دارد.

میلاد سرلک و محمد شریفی; این زوج به احتمال زیاد در دیدارهای آینده پرسپولیس نیز تکرار خواهد شد. این موفقیت بزرگی برای محمد شریفی است که در ترکیب ثابت پرسپولیس با حضور کمال کامیابی نیا و رضا اسدی موفق شد.

دیدگاهتان را بنویسید