رویدادی ویژه برای جنجالی ترین وام دهنده تاریخ استقلال

رویدادی ویژه برای جنجالی ترین وام دهنده تاریخ استقلال

لئوناردو پادوانی را می توان گران ترین خواستگار تاریخ باشگاه استقلال نامید. مدافع سابق آبی ها که در بازی لیگ هفدهم مقابل فولاد دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شد، هرگز نتوانسته به زندگی عادی و قبلی خود بازگردد و برای همیشه در خانه گیر کرده است.

او به خاطر اتفاقاتی که برای پادوانی افتاد به دادگاه CAS شکایت کرد و از استقلال طلب غرامت بسیار سنگینی کرد. این بازیکن برزیلی 9 میلیون دلار از آبی ها طلب کرد که بالاترین مبلغی است که یک فرد مقابل تیم های ایرانی در تاریخ فوتبال این کشور مطالبه کرده است.

پیش از این در چند مرحله اعلام رای دادگاه پادوانی و استقلال به تعویق افتاد و آخرین باری که دادگاه عالی ورزش باید در این مورد نظر خود را اعلام می کرد، 22 مهر بود. هنوز منتشر نشده است.

پادوانی که این روزها به عنوان یک شناگر در مسابقات مختلف ظاهر می شود از تولد فرزندش خبر داد. او عکس هایی از نوزاد تازه متولد شده اش را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: خوش آمدید لورنزو! مامان و بابا بیشتر از هر چیزی تو این دنیا دوستت دارن. شما دلیل ما برای زندگی هستید!

لازم به ذکر است که علی فتح الله زاده، مدیرعامل جدید استقلال 2 روز پیش اعلام کرد که این باشگاه باید بین 40 تا 50 میلیارد تومان به پادوانی پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید