روی فاز دفاع از هندبالیست ها در تمرین کار کردیم/ در گروه سختی در دنیای اسپانیا قرار داریم

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785166

توضیحات سرمربی تیم ملی هندبال بانوان برای اردو

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: تمرکز روی فازهای دفاعی باز مهمترین برنامه تمرینی اولین اردوی تیم ملی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خدیجه قانع سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران در حاشیه آخرین روز از اولین اردوی آماده سازی این تیم که به جام جهانی بانوان اسپانیا اعزام می شود، گفت: اما تمرین خوبی داشتیم.

وی افزود: برنامه و هدف کادر فنی در این اردو تمرین فاز سرعت و تمرکز بر روی مراحل مختلف دفاع بازیکنان بود. تمرکز بیشتر روی سیستم های دفاعی بود تا بتوانیم با توجه به پایین بودن از سیستم های دفاع باز استفاده کنیم. میانگین قد حریفان ما در مسابقه اسپانیایی برای تاثیرگذاری بر سرعت و میانگین قد حریفان.

گان در خصوص اردوی بعدی تیم ملی هندبال بانوان گفت: دومین اردوی تیم ملی از هازارد 3 تا 10 برگزار می شود و در نهایت در هازارد دهم به جام جهانی اسپانیا اعزام می شویم.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران ادامه داد: در اردوی بعدی همین روند تمرینی را در فاز سیستم های سرعتی و دفاعی ادامه خواهیم داد و البته روی تاکتیک های هجومی تمرکز خواهیم کرد.

متقاعد شده در پایان گفت: گروه درجه سانتیگراد جام جهانی که تیم ملی ایران در آن با تیم های ملی نروژ، رومانی و قزاقستان هم گروه است، گروه بسیار سختی است. نروژ مدال برنز بازی های المپیک 2020 را کسب کرد و قهرمان اروپا شد، رومانی یکی از بهترین تیم های اروپایی است و عنوان پنجمی در مسابقات اروپایی را دارد و قزاقستان تیم با انگیزه و خوبی است که می توانم بگویم در همه مسابقات شرکت کرده است. مسابقات جهانی؛ بنابراین کار سختی در پیش داریم اما همچنان امیدوارم در اولین تلاش برای حضور در مسابقات جهانی بانوان عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم رتبه تیم ملی هندبال بانوان را ارتقاء دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید