رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد/ اقتدار و آرامش زمینه ساز ایجاد و پیشرفت تمدن است.


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899019

مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های مختلف نظامی، انتظامی و بسیج مردمی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رژه مقتدرانه نیروهای مسلح استان بوشهر صبح امروز با حضور یگان های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی این استان برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در مراسم رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان اسلام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی و اقدام کردند اما به خواست خدا سقوط کردند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه های ستادی، درجات، تجهیزات و عملیات های میدانی دارای اقتدار نهایی هستند و این اقتدار رئیس جمهور را در سازمان ملل مرجع آرمان ها می کند. و ارزش های انقلاب و حقوق. ملت مسلمان ایران از چهره شنیع دنیای استکبار دفاع و افشاگری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زیربنای پیشرفت و تمدن هستند.

اقتدار و صلح زمینه ساز ایجاد و پیشرفت تمدن است

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح از جایگاه بسیار ویژه و اساسی در نظام حکومتی برخوردار هستند، بنابراین اگر نیروهای مسلح کشوری از شاخص های بالایی از قدرت نظامی برخوردار باشند، آن کشور دارای اقتدار و آرامش بوده و زمینه ساز ایجاد تمدن و پیشرفت آن کشور.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح کشوری دچار ضعف های دفاعی و نظامی شوند، قطعا آن کشور با چالش ها و بحران های مرزی و امنیتی مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح به صورت تخصصی در همه سطوح عملکرد فوق العاده قوی دارند که این امر موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است.

صفایی بوشهری افزود: نیروهای مسلح در زمان جنگ با علم و فداکاری خود دشمن را وادار به عقب نشینی کردند و سپس با آموزش و اقتدار کامل، مایه آرامش ملت شدند.

اتحاد دو ابرقدرت جعلی برای اولین بار علیه ایران

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: صدام و ارتش بعثی اش با حمایت استکبار جهانی در شهریور سال 59 با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران و پس از جنگ جهانی دوم جنگ علیه جمهوری اسلامی را آغاز کردند. ، این اولین و شاید آخرین بار بود. اینطور شد که دو ابرقدرت جعلی آن زمان یعنی آمریکا و سوریه حامیان کامل عراق بودند.

محمدی زاده افزود: رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)، هوشیاری مردم ایران همراه با نیروهای مسلح با تقدیم بیش از صدها هزار شهید، جانباز، آزاده و جانباز در راه دفاع از انقلاب، ایران و عزت این کشور. زمین به قله های اقتدار در تاریخ کشور ما رسید. چهره سازی

7706a (7) خبر خاکستری

استاندار بوشهر اعلام کرد: در دفاع مقدس برای اولین بار در 2 قرن گذشته جنگی بدون از دست دادن ذره ای از خاک این سرزمین به پایان رسید و صدام و ارتش بعثی اش به یاری خداوند برای همیشه از چهره ها محو شدند. از زمان

وی گفت: امروز با فرمان رهبری فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی در برابر شیطان بزرگ و فصل جدیدی از مقاومت در برابر آمریکا و اشغالگران رسیده اند. رژیم قدس تاسیس شده است.

151a (6) خبر خاکستری

یکی از فرماندهان ارشد نظامی آجا در استان بوشهر، دوران هشت ساله دفاع مقدس، درس همیشگی نه تنها برای ما، بلکه برای همه جوانان غیور جهان است.

سردار سرتیپ دوم نعمت الله صدکی افزود: ارتش، سپاه، بسیج، فرجه و سایر نیروهای رزمنده توانستند در این هشت سال با نیروهای بعثی که توسط بسیاری از کشورهای جهان تجهیز و تقویت شده بودند مقابله کرده و آنها را شکست دهند.

وی تصریح کرد: حراست مقدس بر جذابیت انقلاب اسلامی برای سایر ملت ها افزود، ثمربخشی مقاومت و صبر انقلابی را به اثبات رساند، ملت ایران را ملتی مقتدر و تسخیرناپذیر جلوه داد، استقلال و هویت اسلامی را زنده کرد. آرمان های انقلاب اسلامی را پذیرفتند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید