رژیم صهیونیستی دستور بازداشت اداری 550 فلسطینی را صادر کرد


ساعت: 07:21
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834737

باشگاه اسرای فلسطینی سه شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی (2022) 550 حکم بازداشت فلسطینی ها را صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که 240 مورد بازداشت اداری برای تازه واردان صادر و مابقی تمدید شده است.


در بیانیه باشگاه اسرای فلسطین هشدار داده شده است که در صورت ادامه محاکمه، تعداد کل فلسطینی هایی که در بازداشت اداری قرار دارند تا پایان سال به 700 نفر خواهد رسید.

این بیانیه می افزاید: مقامات اسرائیل در تلاش هستند تا رویارویی کنونی فلسطینی ها و نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را تضعیف کنند، به ویژه اینکه برخی از دستگیرشدگان جوانانی هستند که هرگز در بازداشت اداری نبوده اند و این درصد نسبت به دوره های قبل بیشتر است. . “افزایش می یابد.

باشگاه اسرای فلسطینی گفت که این موضوع دیگر محدود به گروه بزرگی از زندانیان سابق نیست و خاطرنشان کرد که تشدید این تشدید نشان دهنده احتمال اعتصاب غذای زندانیان است.

“بازداشت اداری” اصطلاحی است که رژیم اشغالگر اسرائیل برای زندانی کردن فلسطینیان به مدت نامحدود بدون اتهام یا محاکمه به کار می برد.

رژیم اشغالگر بازداشت اداری را به ابزاری دائمی برای تعامل با فلسطینی ها و مجازات گروهی آنها تبدیل کرده است و از سال 1967 بیش از 23000 حکم بازداشت اداری شامل بازداشت های جدید یا طولانی مدت صادر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید