رکورد تولید یک ساله در کمتر از 10 ماه شکسته شد

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1923064

امسال با همت کارکنان شرکت زامیاد محقق شد

شرکت زامیاد همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو موفق شد از کل حجم تولید سال گذشته پیشی بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; شرکت زامیاد در راستای دستورات مقام معظم رهبری در سال ایجاد مشاغل دانش بنیان در راستای استراتژی گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش عرضه خودرو در بازار و با حمایت و مشارکت تمامی ارکان عرضه زنجیره ارزش خودروها از تحویل تا خدمات پس از فروش 70 روز زودتر و در 31 دی ماه امسال موفق به ثبت رکورد تولید سال گذشته شد.

سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد همزمان با شکسته شدن رکورد تولید 11 سال اخیر این شرکت ضمن حضور در جمع کارکنان خط تولید و تشکر از زحمات شبانه روزی آنان خاطرنشان کرد: زامیاد این شرکت در زمینه تولید و عرضه خودروهای تجاری سبک نقش مهمی ایفا کرد که می توان به توسعه سبد محصولات این شرکت با عرضه خودروهایی مانند: پادرا پلاس لانگ، پیکاپ زاگرس، کارون و … اشاره کرد..

وی دستیابی به رکورد تولید 50 هزار دستگاه کامیون سبک در سال جاری را از اهداف مهم شرکت زامیاد می داند و تاکید می کند: برای رسیدن به این هدف ضمن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست..

مرتضوی همچنین به افزایش تولید شرکت زامیاد در سال آینده اشاره و بیان کرد: با توجه به برنامه راهبردی و اختصاصی این شرکت متناسب با توسعه محصول و برنامه ریزی های انجام شده، انتظار داریم شاهد افزایش 70 درصدی باشیم. در فرآیند تولید سال آینده ; همچنین با برنامه ریزی های انجام شده محصولات متنوعی در رده خودروهای تجاری سبک، متوسط، سنگین و سواری خواهیم داشت که به امید خدا و همت خانواده بزرگ زامیاد، این شرکت چشمگیرتر از آخرین در زمینه تولید و تحویل خودرو در سال آینده کسب و کار کشور حضور خواهد داشت.

مدیرعامل زامیاد در خصوص گسترش فضای تولید در این شرکت گفت: با توجه به توسعه فعالیت های زامیاد، فضای زیرساختی این شرکت نیز با نگاهی به فعالیت های تبیین شده گسترش خواهد یافت و در سال های آینده شاهد توسعه این شرکت خواهیم بود. چهره متفاوت زامیاد.

وی با اشاره به فروش محصولات جدید شرکت زامیاد از طریق این شرکت، تصریح کرد: طبق دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فروش محصولات جدید این شرکت از جمله وانت پادراپلاس لانگ، وانت زاگرس، و غیره. توسط شرکت زامیاد در بازار پرفروش عرضه خواهد شد..

مرتضوی تاکید کرد: زامیاد گام های بلندی در جهت خودکفایی برداشته است و قطعاتی که در گذشته از کشورهای خارجی تهیه می شد اکنون داخلی شده است و امیدواریم در آینده نزدیک با افزایش داخلی سازی محصولات جدید این شرکت به بازار عرضه شود. “.

مدیرعامل شرکت زامیاد در خاتمه با تاکید بر تعهد و تمرکز بر کار خطاب به کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه های خانواده بزرگ زامیاد تنها با تمرکز و تعهد برای انجام صحیح وظایف تعیین شده محقق می شود و هر یک از ما موظفیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم نگذار.

بر اساس این گزارش، در راستای جهش تولید محصولات تجاری در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و همزمان با تحقق برنامه های توسعه محصول خود، این شرکت توانسته است 37401 نوع محصول سبک تجاری را توسط 21 ژانویه سال جاری رکورد تولید سال خود را شکست.

دیدگاهتان را بنویسید