رکورد 10 ساله جوجه ریزی در مرغداری های مازندران شکسته شد/ 485 مورد تعطیلی تصادفی نانوایی ها شناسایی شد.


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803268

عزیزلا شهیدی فر با اشاره به اعدام 14 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه در آذرماه امسال، از شکسته شدن رکورد 10 ساله جوجه ریزی در مرغداری های مازندران خبر داد و گفت: نگرانی خاصی برای عرضه مرغ در استان و پایتخت نداریم. 45 روز.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه برگزار و موضوعات مختلفی از جمله تنظیم بازار کشاورزی، تامین مواد غذایی اساسی و سایر مسائل غذایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امنیت

ارسال 167 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی

سید حسین اسلامی رئیس اداره بازرسی و نظارت بر بازار کشاورزی مازندران در این نشست گفت: در هفته گذشته 2 هزار و 928 مورد بازرسی از بازار استان انجام شده که منجر به 372 مورد تذکر شفاهی شده است. برای 58 فقره تخلف، 167 فقره پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی همچنین از توزیع برنج وارداتی برای حمایت از اقشار کم درآمد در فروشگاه های زنجیره ای استان خبر داد و گفت: 2 هزار تن کمک هزینه روزهای پایانی سال به استان اختصاص یافته که به استان حمل می شود.



شناسایی 485 مورد تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در مازندران

عباسعلی وفیانژاد مدیرکل غله استان نیز در این نشست با ارائه گزارش کاملی از وضعیت آرد و نان استان، میزان ذخیره سازی گندم در استان را قابل قبول توصیف کرد و گفت: کیفیت گلوتن گندم در مازندران خیلی خوب است کشور و مازندران در باربری هاس در رتبه اول قرار دارد.

وی همچنین از شناسایی 485 مورد تعطیلی تصادفی نانوایی ها در استان خبر داد و افزود: آرد 942 روستای استان به صورت خانگی تهیه می شود.



انجام کشت قراردادی برنج برای سال برداشت بعدی

مجید بهادری معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز بر اجرای کشت پیمانی در استان تاکید کرد و خواستار اجرای پایلوت این نوع کشاورزی در استان با همکاری غله و تعاون روستایی مازندران شد.

وی همچنین برای اجرای قرارداد برنج کاری برای برداشت محصول سال آینده در استان اعلام آمادگی کرد.


حسین نگدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز از سهمیه 17.5 میلیارد تنی تسهیلات کارت دام در استان خبر داد و گفت: تاکنون 35 میلیارد تن تسهیلات در تسهیلات کارت دام پرداخت شده است. مازندران.



رکورد 10 سال جوجه ریزی در مرغداری های مازندران شکسته شد

عزیزلا شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در نشست دی ماه از تعداد 14 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه خبر داد و گفت: با این میزان جوجه ریزی، رکورد 10 سال جوجه ریزی در مرغداری های استان شکسته شد.

وی همچنین از افزایش انکوباسیون آرین نسبت به دوره قبل خبر داد.

فرمانده پایگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه استان نقش بسیار تعیین کننده ای در تامین مرغ تهران دارد، گفت: تا 45 روز آینده نگرانی خاصی برای عرضه مرغ به استان و پایتخت نداریم.

شهیدی فر در این نشست خواستار حضور بیشتر مدیران جهاد کشاورزی و کارکنان مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های مازندران برای نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در روستاهای استان شد و تاکید کرد: توزیع برنج در شهرستان ها باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود. و بازار 6 محصول کشاورزی را از نزدیک زیر نظر دارد. ادامه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید