زائرین اربعین می توانند تا سقف 500 هزار تومان از دستگاه های خودپرداز وجه نقد برداشت کنند


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896651

بانک مرکزی اعلام کرده است که برای ارائه خدمات به زائران اربعین، امکان برداشت وجه نقد تا سقف 5 میلیون ریال را به صورت بین بانکی در دستگاه های خودپرداز خود در استان های مرزی فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بانک مرکزی، در این بخشنامه آمده است که پس از بخشنامه های قبلی در خصوص افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز به 5 میلیون ریال در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزی چذابه، شلمچه، مهران و خسروی. تا تاریخ 1401 7/5/ به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائران محترم، لازم است در هنگام تعویض کارت بانک ها و موسسات اعتباری تمهیدات لازم اندیشیده شود تا امکان ارائه خدمات فراهم شود. برداشت وجه نقد» برای دارندگان کارت سایر بانک ها و موسسات اعتباری در دستگاه های خودپرداز بانک ها تا سقف سقف مبلغ 5 میلیون ریال به صورت بین بانکی (تسریع) در محدوده های مشخص شده ارائه شود.

لازم به ذکر است کارمزدهای مربوط به سرویس «برداشت نقدی» در استان های مذکور تغییری نمی کند و تا سقف 2 میلیون ریال محاسبه می شود. ضمناً بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند جهت تأمین اسکناس های لازم در مناطق فوق نسبت به افزایش میزان وجوه نقد در دستگاه های خودپرداز اقدام و از افزایش تراکنش های نقدی در دستگاه های خودپرداز سایر استان ها خودداری کنند.

بانک ها و موسسات اعتباری موظفند در اسرع وقت خدمات مذکور را به زائران محترم ارائه و نسبت به حسن اجرای موارد فوق اهتمام داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید