“بدون تایید” رمز سرقت 500 میلیون بدون نقد / 50 دستگاه خودپرداز گمشده شناسایی شد


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838779

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با سوء استفاده از بی توجهی مردم و عدم خروج از حساب پس از پایان عملیات بانکی اقدام به واریز وجه از حساب افراد می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی که با سوء استفاده از سهل انگاری مردم اقدام به سرقت دستگاه های خودپرداز بدون نقد در سطح شهر تهران می کرد، خبر داد.

سرهنگ جلیل محوایی در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: در پی افزایش سرقت از حساب های بانکی شهروندان و تعداد زیاد مالباختگان در منطقه پاسداران، تیمی متشکل از ماموران کلانتری 102 پاسداران رسیدگی به این پرونده و دستگیری سارقان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات از مالباختگان و تحقیقات پلیسی، ماموران راز سرقت از حساب های بانکی شهروندان را فاش کردند، افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان می دانستند که استفاده و تکمیل امور بانکی عملیات انجام شده و از حساب خارج شده اند، در غیر این صورت حساب باز است و امکان انتقال و عملیات بانکی وجود دارد، پس از اتمام عملیات بانکی شهروندان به حساب دیگری واریز می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه یکی از سارقان در جریان سرقت و عملیات بانکی با درایت کارمندان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم 35 ساله به جرم خود اعتراف کرد و به حساب بانکی شهروندان دستبرد زد. از خودپردازهای بدون نقد در تحقیقات اولیه با آگاهی و آگاهی از این پرونده با شناسایی دستگاه های مذکور اقدام به سرقت باند 20 نفره کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 50 نفر از مالباختگان شناسایی و 5 میلیارد ریال کلاهبرداری انجام شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری دیگر متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید