زحمات و رنج های فراوانی برای اقتدار ملت کشیده شده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: برای اقتدار ملت زحمات و رنج های زیادی کشیده شد. من معتقدم راه پیش رو آسان تر از جاده ای است که در گذشته طی شده است.»

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

سرلشکر رستمعلی رفیعی عطانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید رجایی فرهنگیان قزوین گفت: امروز آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای آزاده جهان است. و از همه ابزارها برای جذب کشورها استفاده می کند.”

وی افزود: آمریکا برای پژاک هر کاری کرد و کاری از پیش نبرد. این انقلاب تاریخ ملت ایران است و جغرافیای وسیع مقاومت بخشی از انقلاب ایران است. شما باید از این جغرافیا محافظت کنید و به عنوان یک معلم نسلی شایسته با افق ترسیم شده ای تربیت کنید که برای رسیدن به افق مطلوب انقلاب قابل دستیابی است. به کار خود اعتماد داشته باشید.

عطانی تصریح کرد: در سال 61 که از خودکفایی صحبت می کردیم، هیچکس ما را باور نمی کرد، امروز ما رهبر جهان هستیم، یکی از تکنوکرات های دانشگاه تهران می گوید آمریکا با یک بمب می تواند همه سیستم های نظامی ما را از کار بیاندازد، اما امروز در غزه، 360 کیلومتر مربع زمین گیر کرده است. آمریکا را در حلب و شرق فرات بستیم، آنها می خواستند حلب، مرکز اقتصادی سوریه را که شبیه خوزستان ایران است، بگیرند. هیچ کس فکر نمی کرد ما می توانیم با آمریکا بجنگیم و شکست سنگینی به آنها وارد کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت شناخت جنگ دشمن، گفت: مربیان و معلمان دشمن خود را بشناسید تا دانش آموزان خود را آنگونه که ما غرب و آمریکا را می شناسیم تربیت کنید. غرب را بشناسید امروز آمریکا و اروپا در یک جبهه متحد هستند که وظیفه آن جذب کشورهای جهان است. برنامه راهبردی نگاه والای امام انقلاب است.

عطانی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها 75 سال پیش پادگانی به نام اسرائیل ساختند و پیش بینی کردند که نبرد حق و باطل در اینجا رخ دهد. وقتی اسراییل در طوفان الاقصی ضربه فنی شد، به سوی اسرائیل شتافت و گفت; اگر اسرائیل وجود نداشت، ما باید اسرائیل را ایجاد می کردیم. آنها با حمایت شهرک نشینانی که هیچ شناسنامه و هویتی ندارند، از سراسر جهان جمع شده اند تا دانشمندان جهان را بکشند، یک پادگان نظامی پیشرفته برای کنترل کشورهای منطقه و منابع انرژی آنها ساخته اند. آنها بدون هیچ تلاشی تسلیم نمی شوند.

وی افزود: آمریکا در حال اشغال عراق است و برای کنترل عراق بزرگترین و مجهزترین پایگاه عین الاسد که مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات است برای حمایت از اسرائیل ساخته شد. پیروزی از این جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: استراتژی اسرائیل از نیل تا فرات بود اما امروز در پاسخ به مقاومت دور خود را دیوار کشیده و در زندان خود محصور کرده است. دشمن ما فقط آمریکا نیست، جهل و ناآگاهی از جبهه دشمن نیز بسیار خطرناک است.

گفت: راه پیش روی شما از راه آسانتر است، راه طولانی و سختی بود. الگوی جهاد سازندگی ایران را توضیح دهید و به دانش آموزان آموزش دهید. انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرد و هر روز این گفتمان طرفداران بیشتری پیدا می کند.

عطانی در پایان گفت: با زبان انقلاب صحبت کنیم، با تمام توان برای اعتلای ایران اسلامی بجنگیم و گفتمانی جذاب با ادبیات انقلاب به دانش آموزان مدافع این مرز و بوم بیاموزیم.



آیا این خبر مفید بود؟