زلزله در تیم طارمی: احتمال رفتن سرمربی

مجله ابولا در گزارشی مدعی شد سرخیو کونسسائو از شرایطش در پورتو راضی نیست و احتمال دارد این سرمربی در پایان فصل راهی این باشگاه شود. اولین نشانه ناراحتی این سرمربی پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر دیده شد. سرخیو کونسیسائو گفت: “هر کاری که ما در اینجا انجام دادیم به نظر می رسد که من صلاحیت لازم را ندارم.” به همین دلیل به نظر می رسد که سکوت من در فوتبال پرتغال بیشترین درد را دارد. این 5 سال و نیم بسیار سخت بوده است. امسال با توجه به قوانین فیرپلی مالی، بدون خرید بازیکن، کار سختی بود و کار ما اصلا دیده نشد.»

اما واکنش پینتو داکاستا پس از این انتقادات از سرخیو کونسیسائو از این سرمربی انتظار نمی رفت. او در مراسم گالا عدم سرمایه گذاری در روزنامه را تکذیب کرد و حتی از مبالغ بالای پرداختی به برخی بازیکنان صحبت کرد.

پینتو داکاستا گفت: “این درست نیست که ما در باشگاه سرمایه گذاری نکرده ایم. ما گروجیچ را 9 میلیون، ورون را با 10 میلیون، دیوید کارمو را با 20 میلیون و البته بازیکنانی مانند اوستاکیو و دیگران را خریدیم. کمبود سرمایه گذاری اعتراض کرد کونسسائو بعد از حذف مقابل اینتر هرکسی که در این لحظه از پورتو صحبت می کند باید ناامید و ناراضی باشد.ما می خواستیم به دور بعد برویم و در دو بازی نشان دادیم که این امکان وجود دارد.سرجیو کونسسائو نیز پس از او با ناراحتی صحبت کرد و این طبیعی است.”

امروز سه‌شنبه، تکنسین با انتشار یک پیام جدید در استوری‌های اینستاگرام، یکی از سسیلیا پدرو، بیوه خوزه ماریا پدرتو، پاسخ داد و از کار او تمجید کرد. تاریخ به پایان رسیده است: هیچکس به اندازه سرخیو کونسسائو در پورتو عناوین کسب نکرده است. جام هنوز تمام نشده است و چیزهای بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه خواهیم داد و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. سلیا پدرتو همراه با عکسی از سرجیو کونسیسائو نوشت: «جستجو، تعهد، تقاضا، کار، همبستگی، شایستگی، جذابیت، احترام». سرجیو کونسیسائو اکنون این پست را به اشتراک گذاشته و نوشته است: “با حمایت باربرهای واقعی، با منابع یا بدون منابع، برنده می شود.” برای آگاهان…

دیدگاهتان را بنویسید