زمانی که امباپه حتی به ماکرون هم زحمت نداد!

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شب گذشته برای تماشای دیدار فینال این تیم مقابل آرژانتین راهی دوحه شد و البته در نهایت به تماشای شکست تلخ تیمش ختم شد. اما در پایان بازی مکرون وارد زمین شد و می خواست به بازیکنان تیم ملی فرانسه روحیه بدهد. اما در این بین کیلیان امباپه تمایلی به مهربانی و در آغوش گرفتن رئیس جمهور کشورش از خود نشان نداد و رفتار او آنقدر سرد و ناپسند بود که مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

حتی زمانی که امانوئل ماکرون قصد داشت مدال نقره را به گردن کیلیان امباپه بیاندازد، ستاره جوان ابتدا سعی کرد این مدال را از رئیس جمهور بگیرد و البته ناکام ماند. دلیل رفتار امباپه مشخص نیست و البته به نظر می رسد که او از این شکست دراماتیک در فینال جام جهانی آنقدر ناراحت بوده که احتمالاً هیچکس در دنیا حوصله نداشته است.

امانوئل مکرون در پایان بازی به RMC Sport گفت: کاری که امباپه انجام داد فوق العاده بود، اما کل تیم درخشان بود. امباپه بازیکن بزرگی است که هنوز جوان است. به او گفتم تو فقط 23 سال سن داری اما بهترین. یک گل جام جهانی زدی، یک جام جهانی بردی و به فینال رسیدی. مثل امباپه غمگین بودم. به کیلیان گفتم او باعث افتخار ما شد و در نهایت بازی فوتبال را باختیم اما خیلی نزدیک شدیم. و این ورزش است.”

زمانی که امباپه حتی به ماکرون هم زحمت نداد!
عکس وقتی امباپه حتی به ماکرون هم اذیت نشد!

عکس وقتی امباپه حتی به ماکرون هم اذیت نشد!

دیدگاهتان را بنویسید