زمانی که نام امام حسین (ع) منجی هلال احمر را به کربلا رساند


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896611

یکی از امدادگران جمعیت هلال احمر که در خیابان های نجف کربلا به زائران خدمات رسانی می کند از احساسات عاشقانه خود برایمان گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، لاله پروین یکی از نجاتگران جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: امسال نوبت من بود که با مرکز پزشکی حج و زیارت همکاری کنم و برای ارائه خدمات درمانی به کربلا بروم.

وی با اشاره به اینکه امسال خیل عظیم عاشقان و عاشقان امام حسین (علیه السلام) به زیارت اربعین رفتند، خاطرنشان کرد: امسال در حالی که هوای عراق فوق العاده گرم است، زائران با شور و شوق وصف ناپذیری به سمت حرم کربلا حرکت می کنند. معالی است.

ناجی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در زمینه فوریت های پزشکی نیز به اینجا آمده ایم تا به ایثارگران حسینی خدمت کنیم.


پروین خاطرنشان کرد: حس عاشقانه معنوی و نام مبارک امام حسین (ع) دلیل قطعی است که مردم را از فضای آرام و خنک منازل خیابان های نجف به کربلا می کشاند.

3ee0ac98 1211 4475 a17e 26cb6ac6a5e0 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه سه روز است که خدمات رسانی به زائران اربعین را آغاز کرده ایم، گفت: این خدمت رسانی تا 20 روز آینده ادامه دارد.

این ناجی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پس از مدتی به دلیل بیماری کرونا شرایط برای زیارت اربعین مهیا نشد اما امسال مردم با شور و اشتیاق وارد این سفر شدند که کم پیش می آید.

پروین یادآور شد: حضور کودکان، سالمندان و یا معلولان جلوه های زیبایی از عشق و ارادت به امام حسین (ع) را در این دیار به وجود آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید