زمان اجرای طرح ترافیک تهران از اول مهر تغییر کرد

زمان اجرای طرح ترافیک تهران از اول مهر تغییر کرد

روز جدید با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از 1 مهر به ساعت 6:30 صبح الی 18 تغییر می کند.

هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران امروز به ریاست شهردار تهران و با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، رئیس کمیته ساخت و ساز و حمل و نقل شهر برگزار شد. شورا و نمایندگان دستگاههای مسئول در حوزه حمل و نقل شهر تهران موضوعات مختلفی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی شرایط و اقدامات انجام شده برای بازگشایی مراکز آموزشی اولین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری و معاونت ترافیک گزارشی از این اقدامات و مواردی از جمله افزایش و تعمیر ناوگان حمل و نقل و حمل و نقل عمومی برای آمادگی بیشتر برای بازگشایی مراکز آموزش و پرورش و همچنین موضوع خطوط پرتردد و امکان اجرای آنها در برخی از نقاط کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارائه گزارشی از اجرای اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی تردد موتورسیکلت ها و بررسی اجرای طرح های مربوطه در دستور کار دومین جلسه شورای ترافیک بود که توسط مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک به معاونت حمل و نقل تشریح شد. شهرداری تهران.

به گزارش سایت شهر، در دستور کار دیگر جلسه شورای ترافیک شهر تهران، وضعیت طرح ترافیک و تغییر ساعت اجرای آن بحث و تبادل نظر شد و در نهایت مصوب شد ساعت پایانی طرح انتقال از ساعت 17 الی 18 و اجرای واقعی آن از ساعت 6:30 الی 18 و از ابتدای مهرماه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید