زمان تعطیلی آرایشگاه های زنانه فرا رسیده است!

سیدعلی ملک حسینی وضعیت آرایشگاه های زنانه را نابسامان خواند و افزود: پس از مدتی گذراندن وقت در فضای مجازی استان، متأسفانه شاهد اقدامات غیرمتعارف و مجرمانه به ویژه از سوی برخی صنوف و به تبع آن ترویج نافرمانی و هنجارشکنی.» در این فضا آرایشگاه ها در راس قرار دارند و به دلیل پوشش فعالیت آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و متاسفانه عکس های مبتذل منتشر می کنند. و فیلم و گاه عکس های شخصی موکلین بدون اجازه رهبری دادستانی مرکز استان به طور جدی به این موضوع پرداخته است، بنابراین شاید با نشان دادن اهمیت مشکل، سایر دستگاه ها نیز عمیق تر به مشکل رسیدگی کنند.
ملک حسینی همچنین گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی به سامانه ارتباط مستقیم با دادستان سامد در خصوص شکایت از اقدامات غیرعادی برخی صنوف و با تلاش معاون نظارت بر فضای مجازی و جرایم سازمان یافته دادسرای مرکز مرکز منطقه، این متخلفان شناسایی شده اند. خط قرمزهایی که امروزه آرایشگران زن در فضای مجازی ترسیم می کنند نه از نظر قانون و نه از نظر عرف و شرع قابل توجیه نیست و این موضوع واکنش های بسیاری را از سوی مردم و نخبگان در پی داشته است. استان.”
این اولین موردی نیست که آرایشگاه های زنانه در کشور مورد انتقاد قرار گرفته و فعالیت آرایشگاه های زنانه توسط مراجع قضایی متوقف و پلمب شده است. پیش از این موارد زیادی از پلمب و تعطیلی آرایشگاه های زنانه در مشهد وجود داشت. اردیبهشت ماه گذشته، اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد محدودیت های عجیبی برای این آرایشگاه ها اعمال شده است. ممنوعیت کاشت ناخن، اپیلاسیون، کاشت مژه و غیره محدودیت های اعمال شده برای آرایشگاه های مشهد بود.
فاطمه سالارزاده، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد درباره این اطلاعیه گفت: با اجرای ممنوعیت ها، تعداد آرایشگاه های زیرزمینی در مشهد افزایش چشمگیری داشته است. پاترول گذاشتند که آرایشگاه ها را زیر نظر بگیرد که ناخن و اپیلاسیون نکنند! گفتند چرا زنان شهر امام رضا باید ناخن هایشان را بزنند یا واکس بزنند؟ آقایان اعتراف کردند که چون اینجا شهر امام رضا بوده، نباید این کارها انجام شود.

سالارزاده دلیل این محدودیت ها را درخواست مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: به همین دلیل آقایان ممنوعیت هایی را تحت عنوان «آیین نامه الزامی آرایشگاه های زنانه مشهد» قرار دادند و به ما اطلاع دادند که برخی از این موارد. این ممنوعیت ها شامل کاشت ناخن، کاشت مژه، اپیلاسیون اندام های خصوصی، خالکوبی، پخش موسیقی غیرقانونی، پوشش های غیر معمول، تزریق ژل و بوتاکس و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید