چرا تبلیغات آرایشگاه زنانه در قزوین ممنوع است؟


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921305

چندی پیش خبری مبنی بر ممنوعیت تبلیغات شهری از آرایشگاه های زنانه در قزوین منتشر شد. مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قزوین دلایل این ممنوعیت را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین ؛ اخیرا خبری از سوی یکی از رسانه های رسمی به نقل از مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان مبنی بر ممنوعیت تبلیغات شهری آرایشگاه های زنانه در قزوین منتشر شد. .

برای پیگیری موضوع به سراغ محمدحسین فیضی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین رفتیم.

وی در تشریح این خبر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: تبلیغات شهری و محیطی دارای ضوابط و مقرراتی است و لازم است کلیه صاحبان مشاغل ابتدا پروانه کسب مربوطه را اخذ کنند.

فیضی اضافه کرد: اگر کسبه ای مجوز تجارت نداشته باشد و غیرقانونی فعالیت کند، بدون شک بر اساس ضوابط قانونی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی تواند برای آن مجوز تبلیغات شهری صادر کند.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قزوین گفت: یکی دیگر از دلایل عدم صدور مجوز تبلیغات محیطی انتخاب نام های مغایر با موازین زبان فارسی است.

فیضی افزود: آرایشگاه های زنانه از این قوانین کلی مستثنی نیستند. اکثر آرایشگاه های زنانه در استان تخلفات تجاری دارند.

وی افزود: یکی از تخلفات تجاری آرایشگاه های زنانه ارائه خدمات ممنوعه است و در حالی که این تخلفات ادامه دارد، نمی توانیم مجوز استفاده از فضای تبلیغات شهری و محیطی را صادر کنیم.

مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قزوین در پایان گفت: تمامی اصناف حق دارند خدماتی را ارائه دهند که مورد تایید قانونگذار باشد و در صورت اقدام خلاف و تایید این تخلف به ما، بدون شک باید خدماتی را ارائه دهند. مجوز تبلیغات شهری صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید