او در یک آرایشگاه زنانه به دختر 19 ساله ای حمله کرد

دختر 19 ساله ای که به دنبال درمان برای رفع چین و چروک یا کبودی زیر چشم خود بود با شماره درج شده در آگهی تماس گرفت اما پاسخ آن سوی خط مرد جوانی بود که دام کثیفی را در فضای مجازی راه انداخت. به دام انداختن دختران جوان با ترفند شیطانی چندی نگذشت که پسر جوان به حضور مادرش در آرایشگاه اشاره کرد و به “الف” اطمینان داد که او در آرایشگاه زنانه ای که مادرش و همکارش نیز در آن کار می کردند، ماساژ می دهد!

این گزارش حاکی است که پس از این مکالمه تلفنی کوتاه، نوبت ماساژ گرفته شد و روز بعد دختر 19 ساله برای یافتن آرایشگاه فوق به بلوار صیاد شیرازی رفت.

چند دقیقه بعد زنگ سالن زیبایی را زد و وارد سالن شد. همه چیز عجیب به نظر می رسید. از متصدیان و مشتریان آرایشگاه خبری نبود. فضای سکوت موجی از ترس و اضطراب ایجاد کرد. دختر جوان که مملو از اضطراب و استرس شده بود ناگهان با پسر 27 ساله ای که خود را «م» معرفی می کرد مواجه شد.

پسر جوان در یک لحظه در سالن زیبایی را قفل کرد و به سمت دختر 19 ساله آمد. حالا دختر جوان متوجه شد که در دام شیطانی کثیف افتاده است. او از ترس می لرزید و به دنبال راه فراری به اطراف نگاه می کرد، اما دیگر دیر شده بود و هیچکس صدای فریادهای او را نمی شنید. او در چنگال شیطان اینترنتی تلاش کرد تا خود را از این حمله رهایی بخشد، اما شیطان جوان او را رها نکرد تا اینکه در نهایت مورد آزار وحشیانه قرار گرفت و با حالتی زننده به خانه آنها رفت.

او از شرم نتوانست چیزی به مادرش بگوید اما ناگهان بیهوش روی زمین افتاد و به کما رفت. بستگان این دختر که هنوز از این حادثه وحشتناک بی خبر بودند، او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردند. حال دختر جوان هر لحظه با مداخله کادر پزشکی و بستری شدن او در بیمارستان بدتر می شد، اما آنچه پزشکان گفتند خارج از باور خانواده «الف» بود! حال دختر 19 ساله وخیم بود و نمی توانست صحبت کند. وقتی مادر این دختر از ماجرای قلدری مطلع شد، انگار دنیا روی سرش خراب شد.

پس از این اتفاق ناگوار، این حادثه به پلیس آگاهی گزارش و پرونده توسط واحد جرایم عمده پلیس آگاهی خراسان مورد رسیدگی قرار گرفت.

با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)، گروهی زبده از کارآگاهان به سرپرستی مستقیم سرهنگ سلطانیان (رئیس دایره جنایی) وارد عمل شده و به بررسی این حادثه شیطانی پرداختند. با افشای آگهی ماساژ درمانی در اینستاگرام، هویت «م» (جوان متهم به آزار و اذیت دختر جوان) در اختیار پلیس قرار گرفت و از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده مستقیماً به شعبه اول دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال و تحت نظر قضات مجرب دادگاه کیفری قرار گرفت. با صدور قرار ویژه از سوی قاضی صبوری نسب، کارآگاهان عملیات ردیابی «م» را آغاز کردند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به دام انداختند.

این متهم پس از اعتراف به اینکه دختر جوان را با ترفند ماساژ درمانی به آرایشگاه برده است، با صدور قرار قانونی از سوی دادگاه روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی برای افشای زوایای پنهان این پرونده توسط خراسان رضوی انجام شود. کارآگاهان پلیس آگاهی

دیدگاهتان را بنویسید