طرح ویژه نظارتی بر آرایشگاه های زنانه در سنندج آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

مدیرکل زندان های دولتی استان کردستان از آغاز طرح ویژه نظارت بر فعالیت آرایشگاه های زنانه در شهر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

حسین رحیمیان گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از درخواست های مردم و با توجه به درخواست های مکرر شهروندان، از طرح ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه در شهر سنندج خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه نظارتی در شهر سنندج از 15 دی ماه سال جاری آغاز شده است افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح ویژه باید تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

مدیر کل تنبیه استانداری کردستان با اشاره به روند اجرای این طرح ویژه در شهر سنندج تصریح کرد: فرض بر این است که طرح نظارت ویژه با همکاری بازرسان سازمان صمت اجرا شود.

رحیمیان در خصوص شکایات مطرح شده از سوی مردم از تخلفات آرایشگاه های زنانه ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم نظارت، تخلفات مختلفی از سوی آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد و اجرای این طرح نظارتی ویژه نیز با هدف ساماندهی این وضعیت است. . .

وی با اشاره به بررسی های انجام شده در خصوص مهم ترین تخلفات آرایشگاه های زنانه در استان کردستان خاطرنشان کرد: عدم درج لیست قیمت، فروش مجدد، استفاده از رنگ و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته از مهمترین تخلفات است.

مدیرکل زندان دولتی استان کردستان با بیان اینکه این طرح نظارتی ویژه با توجه به مطالبات مردمی اجرا می شود، گفت: با توجه به حضور محدود بازرسان زن، پیش بینی می شود این طرح نیز توسط اتحادیه اجرا و اجرا شود. اتاق اصناف در سایر شهرستان های استان کردستان اجرا می شود.

رحیمیان گفت: از مردم استان کردستان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف تجاری مراتب را از طریق سامانه 135 به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان اطلاع دهند.

وی گفت: هموطنان می توانند از طریق سامانه تعزیرات 135 نسبت به اعلام تخلف و ثبت شکایت به عنوان شاکی یا افشاگر اقدام کنند، تفاوت این دو روش در این است که شاکی برای ما گزارش می دهد و ما آنها را تحت پیگرد قانونی قرار می دهیم. ما یک رهگیری صادر می کنیم که می تواند با این کد شکایت خود را پیگیری کند، اما گزارشگر گزارش تخلف را برای ما ارسال می کند، تعزیرات این گزارش را پردازش می کند و ما نتیجه را برای فرد مورد نظر ارسال می کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟