زمان دقیق پرداخت سود منصفانه + جزئیات

زمان دقیق پرداخت سود منصفانه + جزئیات

روز جدید مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه سود منصفانه از شرکت های سرمایه گذاری در حال دریافت است، گفت: این سود احتمالا در هفته سوم اسفند ماه واریز می شود.

محمد باغستانی درباره آخرین وضعیت دریافت سود از 99 شرکت سهامی گفت: همچنان پیگیر سود هستیم، برخی از شرکت های سرمایه گذاری سود خود را به حساب سپرده گذاری واریز کرده اند و برخی شرکت ها همچنان باقی مانده اند و شاهد صعود هستیم.

وی گفت: امیدواریم سایر شرکت هایی که امکان سرمایه گذاری در سهام را دارند هر چه سریعتر سود عملیاتی خود را پرداخت کنند تا پس از انباشت این سودها بتوانیم سود مربوط به سهام سال 99 را در هفته سوم اسفند ماه سال جاری واریز کنیم. . سال به صورت متمرکز و مشترک».

مدیرعامل شرکت مخابرات در مورد اینکه به دلیل عدم پرداخت سود مخابرات در سال گذشته «آیا مخابرات سود کرده است»، گفت: سود این شرکت مخابرات هنوز واریز نشده و پیگیر موضوع هستیم.

به گفته وی، برخی از 36 شرکت درج شده در سبد سرمایه سود خود را واریز کرده اند و بقیه ممکن است متعلق به شرکت هایی باشد که بیشترین میزان سود را داشته باشند.

باگستانی درباره سود شرکت های غیر بورسی افزود: در مورد شرکت های غیر بورسی سازمان خصوصی سازی نظارت می کند و امیدوار است همه این سودها در یک جا متمرکز و از طریق سی دی به سهام عدالت منتقل شود.

مدیرعامل CSD افزود: امسال سود واحدهای اول صندوق پالایشگاه را که مربوط به بیش از دو میلیون نفر بود به صورت متمرکز واریز کرده ایم.

به گزارش بگستان، در سال جاری سود 275 شرکت ثبت شده به صورت متمرکز از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان از طریق سجام واریز شده است و امیدواریم سایر ناشران و شرکت های ثبت شده نیز ترغیب شوند تا از تشریفات اداری خودداری کنند و از جذب افراد به بانک های کروکی خودداری کنند. سود خود را به صورت متمرکز از طریق سیستم جامع اطلاعات مشتریان، ساجام برای ذینفعان به دست آورید

دیدگاهتان را بنویسید