زمان واریز سود سرمایه در سال جاری اعلام شد

زمان واریز سود سرمایه در سال جاری اعلام شد

روز جدید: اصغر توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی عدالت از زمان پرداخت سهام عدالت در سال جاری خبر داد و درباره واگذاری باقیمانده سهام عدالت توضیح داد.

اصغر توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی عدالت گفت: سود سهام عدالت در اسفند ماه واریز می شود.

فرض بر این است که سود سهام به شرکت های غیر سهامی و سهامداران تحت پوشش کمک مالی تا پایان سال پرداخت پرداخت می شود. این سود چقدر است و به چه کسی پرداخت می شود؟

هر ماه اخبار جدیدی در خصوص واریز سود سهام عدالت اعلام می شود و طبق آخرین اخبار تا پایان اسفندماه به سهامداران و سهامداران تحت پوشش کمیته امداد سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

اصغر توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی عدالت گفت: سود سهام عدالت در اسفند ماه واریز می شود. همچنین دو میلیون تومان به افراد و سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و یک میلیون تومان به مردم عادی پرداخت می شود.

توکلی با بیان اینکه واگذاری مابقی سهام در دستور کار است، درباره علت تاخیر در سود سهام سرمایه گفت: قرار بود بخشی از سود تا شهریور پرداخت شود اما محقق نشد و در نهایت به زودی دردسترس نبودن پرداخت خواهد شد. سود سهام سرمایه

نحوه ثبت نام سهام جدید

قرار بود روند واگذاری سهام به بازماندگان از تیرماه امسال آغاز شود اما تاکنون خبری از واگذاری نیست و احتمال می رود تا پایان سال انجام شود. بازماندگان مجبور به ثبت نام نیستند و فقط ذینفعان تعیین شده توسط دولت می توانند آن را دریافت کنند.

همچنین چندی پیش معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اجتماعی در کشور اعلام کرد که مشمولان جدید نیازی به ثبت نام و ارائه مدارک ندارند. فهرستی از این افراد در سازمان اجتماعی کل کشور وجود دارد. این سازمان باید لیست تمامی افرادی که جزو مشمولان جدید سازمان خصوصی سازی هستند را ارائه کند. به محض اینکه سازمان خصوصی سازی کارهای حقوقی و اداری را انجام دهد، عدالت مستقیماً برای بازماندگان اجرا می شود.

این مسئول تاکید کرد: مشمولان جدید برای ثبت نام نیازی به مراجعه به جایی ندارند و برای ثبت نام جدید نیازی به پرداخت هیچ مدرک و هزینه ای ندارند. تمام این فرآیند از طریق روابط اجتماعی با سازمان خصوصی سازی انجام می شود.

طبق آمار در این منطقه 20 میلیون بازمانده وجود دارد و تنها افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه شهدا سهام عدالت دریافت می کنند و از بقیه این افراد صحبتی نمی شود.

منبع: تجارت نیور

دیدگاهتان را بنویسید