زمان پرداخت یارانه نقدی مرداد 1401 می باشد

زمان پرداخت یارانه نقدی مرداد 1401 می باشد

روز جدید : مسئولان سازمان هدفمندی کمک‌های بلاعوض ماه گذشته اعلام کردند که در زمان پرداخت کمک‌های بلاعوض در مردادماه، سعی می‌کنند کمک‌های بلاعوض را به صورت همزمان و یک روزه واریز کنند. بنابراین ممکن است همه دریافت کنندگان کمک هزینه در این مرحله در روز چهارشنبه 20 مرداد 1401 کمک هزینه دریافت کنند.

دولت فاز 137 یارانه (تیر 1401) را از روز یکشنبه 20 تیرماه آغاز کرد. اما واریزها طبق مصوبه سازمان ارشاد یارانه ها تا روزهای پایانی آن هفته ادامه داشت. اکنون دریافت کنندگان کمک هزینه در مورد زمان پرداخت کمک هزینه ماه اوت سؤالاتی دارند و می خواهند بدانند که آیا کمک هزینه ماه اوت برای همه در 20 ام واریز می شود یا پرداخت ها تا آخر هفته به تعویق می افتد؟

مسئولان سازمان یارانه های هدفمند ماه گذشته گفتند که در زمان پرداخت کمک های بلاعوض مردادماه، سعی می کنند کمک های بلاعوض را به طور همزمان و در همان روز واریز کنند. بنابراین ممکن است همه دریافت کنندگان کمک هزینه در این مرحله در روز چهارشنبه 20 مرداد 1401 کمک هزینه دریافت کنند.

اما در غیر این صورت ممکن است پرداخت کمک هزینه نقدی مرداد تا پنجشنبه و جمعه 21 و 22 مردادماه به تعویق بیفتد.

سخنگوی دولت و سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در خصوص پرداخت یارانه به بازماندگان نیز پیشتر گفته بودند که اعتراض بازماندگان در این مرحله نیز بررسی می شود. به گفته آنها در صورت تایید اعتراض مردم، در این مرحله یارانه هایی که دریافت نکرده اند به حساب آنها واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید