زمان برداشت فاز دوم یارانه آیا یارانه نقدی امروز پرداخت می شود؟

زمان برداشت فاز دوم یارانه آیا یارانه نقدی امروز پرداخت می شود؟

روز جدید : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت یارانه ها را تشریح کرد.

90 درصد ایرانی ها مشمول دریافت یارانه هستند و هر ایرانی که جزو 90 درصد باشد مطمئناً یک نفر هم ضرر نمی کند و پول همه در حساب هدفمندی یارانه های سازمان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 90 درصد مردم مشمول یارانه هستند، گفت: از 7.5 میلیون نفری که یارانه نگرفتند، 4 تا 5 میلیون نفر پس از ثبت نام یارانه دریافت می کنند. جت الله عبدالملکی گفت: از هفت و نیم میلیون نفری که یارانه نگرفتند، 4 تا 5 میلیون نفر پس از ثبت نام یارانه دریافت می کنند.

وی ادامه داد: دهک دهم به دلیل شفاف نبودن اطلاعات اقتصادی خانوارها یارانه دریافت نکرد. بسیاری از این افراد برای بازنگری در سامانه حمایتی اقدام کردند و یارانه ها به صورت علی الحساب به این افراد پرداخت شد اما تا شفاف شدن اطلاعات اقتصادی آن ها این مبلغ قابل برداشت است.«اینطور نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: 90 درصد مردم ایران مشمول دریافت یارانه هستند و هر ایرانی که جزو 90 درصد باشد مطمئناً یک نفر هم ضرر نمی کند و همه پول در حساب هدفمندی یارانه های سازمان است.

وی تصریح کرد: اگر در خرداد، تیر یا مرداد مشخص شود وی شرایط دریافت یارانه را دارد، پول ماه های قبل به این فرد پرداخت می شود.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بخشی از یارانه آرد ایران از طریق قاچاق و صادرات رسمی به اتباع خارجی رسیده است.

حجت‌الله عبدالملکی افزود: در بخش صادرات، ماکارونی آردی با یارانه مردم ایران 4800 میلیارد تن هزینه دارد تا خارجی‌ها ماکارونی ارزان‌تری بخورند.

وی ارتقای یارانه ها را یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: ارز 4200 تومانی سالانه حدود 400 هزار میلیارد تومان از جیب مردم برداشت کرده است. 400 هزار میلیارد نفر به جیب برخی دلالان، واردکنندگان، قاچاقچیان، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خارجی می روند.

عبدالملکی ادامه داد: بخشی از یارانه ارزی دولت به جیب تولیدکننده خارجی به ویژه تولیدکننده دانه های روغنی می رفت، بنابراین به ازای هر دلار 20 هزار تن به جیب تولیدکننده خارجی می رفت و برای هر دلار 20 هزار تن یارانه خارجی پرداخت می شد. دلار تولید کننده خارجی

دیدگاهتان را بنویسید