زمان پیش ثبت نام پیاده روی اربعین اعلام شد


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879041

کریمی خو با تاکید بر اینکه امسال محدودیت هایی برای ورود زائران به عراق وجود دارد، گفت: تا زمانی که زائران در سامانه سماح ثبت نام نکنند با وجود داشتن گذرنامه امکان خروج برای آنها وجود نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه، پیش ثبت نام برای اعزام زائران عتبات در اربعین حسینی از روز جمعه 10 تیرماه آغاز می شود.

سعید کریمی خو با اشاره به فاصله سه ماهه اربعین حسینی گفت: در این راستا برنامه ریزی هایی در سازمان حج و زیارت انجام شده تا پس از دو سال وقفه شاهد تجمع گسترده عزاداران حسینی در روز اربعین باشیم. سال

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیش ثبت نام برای اعزام زائران از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و تا 31 این ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقمندان به حضور در مراسم اربعین حسینی می توانند برای پیش ثبت نام در سایت سماح به آدرس https://samah.haj.ir پیش ثبت نام کنند، گفت: کسانی که امکانات و امکانات لازم را دارند. زیرساخت» می توانند در منزل پیش ثبت نام کنند و در غیر این صورت می توانند به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه کنند.

وی افزود: 21 عبادت در استان وجود دارد که 15 دفتر در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان های کنگاور، اسلام آبادغرب، روانسر، جوانرود، سنگر و کلیایی و کسانی که علاقه مندان می توانند برای پیش ثبت نام با آنها تماس بگیرند.

کریمی خو با تاکید بر اینکه امسال محدودیت هایی برای ورود زائران به عراق وجود دارد، گفت: تا زمانی که زائران در سامانه سماح ثبت نام نکنند با وجود داشتن گذرنامه امکان خروج برای آنها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: همچنین تزریق دو دوز واکسن تاج و داشتن گذرنامه با اعتبار شش ماه از دیگر شرایط حضور نمازگزاران در مراسم اربعین حسینی است.

مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه جزئیات دیگری درباره اعزام زائران عتبات در اربعین هنوز اعلام نشده است، گفت: با توجه به بازگشایی مهران، زائران در قالب کاروان های حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام شوند. مرزی بسته هایی را آماده کرده و به سازمان ارسال کرده ایم و در صورت تایید طی روزهای آینده اعلام و ثبت نام برای ارسال ها آغاز خواهد شد.

وی تاخیر در بسته شدن بسته ها را به دلیل افزایش قیمت هتل ها، حمل و نقل، غذا و سایر خدمات در عراق و همچنین تلاش مسئولان کشورمان برای گرفتن تخفیف از طرف عراقی دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید