زنجان یکی از مناطق غرب شهرداری تهران شد/ خودروهای نجات 20 ساله زنجان

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791241

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در صورت شناسایی یکی از مناطق غرب استان تهران، زنجان در آن منطقه شناسایی می شود که با هماهنگی های لازم محقق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: امید به زندگی جمعیت هلال احمر استان زنجان حدود 20 سال است و گفت: اکثر وسایل نقلیه این جمعیت بیش از 10 سال عمر دارند.

وی ادامه داد: آمبولانس هایی با تجهیزات امدادی هستند که خدمات رسانی می کنند اما کمبودهایی مانند تعداد پایگاه ها و خودروهای امدادی در استان وجود دارد.

این مقام مسئول گفت: درخواست های افزایش پایگاه های امداد و نجات و خودروهای امدادی به مرکز ارائه شده و مورد تایید قرار گرفته است و منتظر تایید و تایید نهایی هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر کشور، تمامی استان ها برای استان های همجوار خود در زمان وقوع زلزله و نیاز به خدمات تعیین شده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: در صورت شناسایی یکی از مناطق غرب استان تهران، زنجان در آن منطقه شناسایی می شود که با هماهنگی های لازم محقق خواهد شد.

وی از آمادگی هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات در سایر استان های کشور در مواقع ضروری خبر داد و گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید