زندگی اینجا جریان دارد/ پایان شب کابوس وار دنا نزدیک است + عکس

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792798

زندگی در سی سخت در روزهای سخت و سرد دنا همچنان ادامه دارد و هنوز خانواده هایی در انتظار کمک جهادگران برای پایان دادن به کابوس هولناک زلزله باخمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، در شبی سرد روز 29 باخمان سال گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر سی ساحل سخت را لرزاند که قلب های خوب و ساده می تپید، شهر به لرزه افتاد و خانه های زیادی فرو ریخت و فقدان سرپناه به زودی به دغدغه اصلی زلزله زدگان شهر سی سخت و روستاهای اطراف تبدیل شد.

در اولین ساعات وقوع زلزله نیروهای مردمی، سپاه و بسیج دست به دست هم دادند تا به این مملکت پای دنیا کمک و مهربانی کنند.

همه آمدند و به کمک زلزله زدگان شتافتند.

کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه همواره با کمک مددجویان و نیازمندان، از آسیب دیدگانی که توان ساخت و ساز ویرانه های خود را ندارند، روی صحنه بوده اند تا از این پس بتوانیم از این شهر زلزله زده دیدن کنیم. شاهد حضور جمعی از این مردم رنج دیده در خانه های جدیدشان خواهیم بود.

سردی هوای شهرستان سی سخت به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه دنا باعث شده تا زلزله زدگان با شرایطی مواجه شوند که گذراندن شب های سرد زمستانی که در روزهای آینده در راه است به شدت سخت و غیرقابل تحمل است.

ساکنان سی سخت همچنان چشم انتظار افشای اساسی مشکلات و معضلات خود هستند، هرچند از همان ساعات اولیه زلزله نیروهای امدادی، جهادگران، سپاه و … سعی کنید با حضور خود مشکلات مردم را حل کنید.

امروز زندگی در سی سخت در روزهای سخت و سرد دنا همچنان ادامه دارد و خانواده هایی هستند که همچنان منتظر یاری جهادگران هستند تا به کابوس وحشتناک خود پایان دهند و آرزوی دیدن روزهای آرام و رویایی دنا را در سر دارند. ذهن ها

تصاویری از بازسازی سی سخت و جریان زندگی در مرکز دنا در زیر آمده است

دیدگاهتان را بنویسید