زنگ بسیج در مدارس کردستان به صدا درآمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان صبح امروز در مراسم زنگ بسیج که در مدرسه دکتر علی عسگر فانی سنندج برگزار شد، گفت: بسیج یک فکر، یک مکتب و یک اندیشه است. برگرفته از آرمان های امام ره ره) است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه های انقلاب حضور فعال داشت، افزود: زمانی جبهه های جنگ در دفاع مقدس مملو از دانش آموزانی بود که دغدغه حفظ تمامیت ارضی و حفاظت از آب و خاک را داشتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: دانش آموزان دو وظیفه اصلی در جهاد علمی و جهاد دارند و باید با رسیدن به قله های علم و پیشرفت از معنویت و اعتقادات نظام اسلامی دفاع کنند.

668b1ecd 16a4 4c82 89e6 c28fb31ab16f خبر خاکستری

سردار حسینی تاکید کرد: اگر تبیین جهاد دینی، اجتماعی، سیاسی و غیره در کلاس های درس ما مطرح باشد آسیب های اجتماعی به جامعه و خانواده کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد دانش آموزان ما از تحصیل علم و دانش فاصله بگیرند و پوسته یک انسان خالی در جامعه داشته باشند، افزود: جنگ امروز جنگ فکری است و دشمن روی این موضوع متمرکز شده است. “

وی با اشاره به شهادت فاطمه اسدی، این حادثه را مصداق بارز دفاع از این عقیده برشمرد که این شهید با همه سختی هایش با ضدانقلاب روبرو شد و امروز شهادتش به یک حرکت فرهنگی و مذهبی در جامعه تبدیل شده است.

سردار حسینی تاکید کرد: دانش آموزان باید با این اعتقاد راسخ در همه عرصه ها حضور داشته باشند که مایه مباهات جامعه و خانواده خود هستند.

3c707920 b452 4890 beca 81278739788c خبر خاکستری

رشید گربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی را گروه خاصی پیروز نشد و همه در آن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ دستاوردهای مردم و انقلاب با بینش دوراندیشانه و اندیشه الهی فرمان تاریخی تشکیل بسیج را در 5 آذر 1358 صادر کردند، افزود: بسیج یک بسیجی نیست. نهاد اداری، اما فکر و همه چیز. آنها می توانند زیر چتر او باشند بدون اینکه با یک طبقه یا حزب خاص مرتبط باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: بسیج با توجه به شرایط و موقعیت هایی که در کشور از جمله جنگ، سازندگی، سیل، زلزله، سیل، زلزله رویارویی با کورونا و دیگران. و نقش موثری داشت.

وی با اشاره به کسب مدال طلای آموزش و پرورش استان کردستان در المپیک نانو، گفت: دانش آموزان باید در همه عرصه های مختلف علمی، سایبری، اخلاقی و معنوی پیشتاز باشند.

در ادامه به تعدادی از دانش آموزان نمونه مدارس بسیج سنندج جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید