زنگ زمین صاف در دبستان دخترانه نورالهدی به صدا درآمد


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834038

با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استانداری هرمزگان؛

صبح امروز به مناسبت روز جهانی زمین پاک زنگ زمین پاک در مدرسه دخترانه نورالهادی شهر علوی بندرعباس نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مراسم روز جهانی زمین پاک با حضور مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و جمعی از دانشجویان و اساتید هیئت مدیره نورالهدی برگزار شد.مدرسه قیمومیت در علوی، بندرعباس.

حبیب مسیحی تازیانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در این مراسم گفت: این مراسم یادآور این است که ما سرزمین داریم و این سرزمین میراثی است که از گذشته های دور به دست ما رسیده و به ما خواهد رسید. دیگران، مردم در آینده. «سهم ما حفظ درست این میراث ارزشمند است.

کریستیان تازیانی بر لزوم استفاده صحیح از منابع زیست محیطی تاکید کرد و افزود: باید از منابع انرژی زمین و انرژی دریافتی به نحو مطلوب استفاده کنیم تا از بین نرود و با خاموش کردن لامپ در هر خانه ای بتوانیم داشته باشیم. حدود 4 روبروی نیروگاه کاهش فشار.

وی گفت: اگر یک لیوان آب را هدر ندهیم، می توانیم سالانه میلیاردها لیتر آب صرفه جویی کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان دانش آموزان را یک سرمایه اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان مهندس و معلم آینده می توانند آنچه را که از معلمان خود می آموزند به نسل آینده بیاموزند.

مسیحی تازیانی گفت: باید به جایی برسیم که با حفظ منابع طبیعی و درختکاری در اطراف کارخانه های ما به عنوان صنعت سبز معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان مدافعان زمین می توانند کارهای خیر انجام دهند، بیان کرد: یکی از اقداماتی که می تواند در یادآوری نحوه استفاده از پلاستیک به خانواده و تخریب ناپذیری پلاستیک در زمین موثر باشد را می توان دانست. .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: آسیب نرساندن به درختان و درختچه ها می تواند به حفظ سلامت زمین کمک کند و این امر با تلاش همه مردم محقق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید