زنگ “شور عاطفی” در مدرسه دخترانه معرفت کرمان به صدا درآمد/ افزایش 20 درصدی کمک های مردمی


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900901

دومین مرحله جشن ملی عاطفه ها در کرمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش “راه آرمان”، مرحله دوم شور عاطفی در مدرسه ابتدایی دخترانه معرفت یک با حضور مدیرکل کمیته امداد و با حضور رضایی مدیر آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی

ناصر عسکری نژاد گفت: این مراسم ملی همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس به منظور ترویج و تقویت فرهنگ مهربانی و حسن نیت در بین دانش آموزان و جامعه برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد گفت: مرحله اول طغیان عاطفه ها در شهریور ماه سال جاری در پایگاه های نماز جمعه و محل اجتماعات و مرحله دوم این طرح ملی نیز امروز در مدارس سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه ها با توافق مدارس در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

ناصر عسکری نژاد تاکید کرد: وی به روش های مشارکت در شور اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد دستوری *8877*034 و یا از طریق شماره حساب 2203136105 و شماره کارت 5859837000064879 در راستای حمایت از دانش کمک نقدی کنند. باید در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته خیران استان در قالب طرح ملی شور 19 میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند که پیش بینی می شود 20 درصد افزایش کمک های مردمی را شاهد باشیم. استان امسال برنامه ملی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید