زیبایی افراد مشهور با کک و مک / عکس

زیبایی افراد مشهور با کک و مک / عکس

کشا: من می خواهم کک و مک هایم نمایان شود

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

کشا، خواننده، ترانه سرا و بازیگر 35 ساله آمریکایی، عکسی بدون آرایش از خود در سال 2019 منتشر کرد تا تصمیم سال نو خود را به اشتراک بگذارد. کشا با این عکس، صورت طبیعی کک و مک خود را به همه نشان داد و در توضیح این عکس نوشت: «امسال تصمیم من این است که خودم را دوست داشته باشم، با همه فراز و نشیب ها، نقص ها و همه و… و دلم کک و مک نکا می خواهد و کک و مک در صورتم مشخص است البته کنار گذاشتن آرایش و نشان دادن چهره واقعی‌اش از سال ۲۰۱۵ شروع شد، زمانی که او در مصاحبه‌ای گفت: «می‌خواستم تغییری ایجاد کنم و واقعی‌تر باشم. من می‌خواستم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم و هر اینچ از بدنم را در آغوش بگیرم، نه اینکه سعی کنم لک‌هایم را با آرایش بپوشانم.»

مگان مارکل: من می خواهم کک و مک هایم نمایان شود

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

مگان مارکل حتی در روز عروسی اش سعی نکرد کک و مک هایش را پنهان کند و سپس وقتی برای مصاحبه با اپرا وینفری در تلویزیون ظاهر شد، بسیاری از طرفداران او شروع به صحبت در مورد کک و مک او کردند. در واقع، به نظر می رسد مگان عاشق نشان دادن کک و مک خود است. او در مصاحبه ای با مجله ووگ به عکاس گفت: می خواهم کک و مک هایم نمایان شود. حتی میکاپ آرتیست سابق او می گفت: “هر بار که او را آرایش می کردم، می پرسید، آیا می توانیم مطمئن باشیم که لک ها از بین رفته اند؟” من کرم پودر زیادی نمی خواهم. ما بسیار خوشحالیم که مگان زیبایی طبیعی خود را دوست دارد.

تایرا بنکس: ای کاش کک و مک های بیشتری داشتم

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

تایرا بنکس مجری، بازیگر و مدل سابق آمریکایی 48 ساله از جمله افرادی است که دوست دارد کک و مک خود را به رخ بکشد. اگر به صفحه اینستاگرام او سر بزنید، می بینید که او تقریباً تصاویر زیادی منتشر کرده است که چهره اش را بدون آرایش و پر از کک و مک نشان می دهد. قابل ذکر است، او در 5 می 2020، عکسی از بینی و دور چشم خود منتشر کرد و نوشت: «من همیشه کک و مک داشتم. کاش بیشتر داشتم.”

لیندسی لوهان: من کک و مک هایم را لیزر نکردم

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

لیندسی لوهان از سال 1998 با بازی در فیلم «تله والدین» به عنوان یک ستاره کودک به شهرت رسید و پس از آن تنها دوازده سال داشت و کک و مک هایش به نام خودش شناخته شد و با وجود این کک و مک ها در سن 17 سالگی او را جذاب ترین نامیدند. ستاره هالیوود. مدتی شایعه شده بود که لیندزی می خواهد با لیزر از شر کک و مک هایش خلاص شود اما او در سال 2019 عکسی از خود در ساحل منتشر کرد و نوشت: «نخواستم».

خواهران کندال: خوشحال از کک و مک

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

کندال جنر نیز مانند خواهرش کایلی جنر، کک و مک های زیادی روی صورت خود دارد که در یک سلفی بدون آرایش نشان داد. البته کک و مک های طبیعی این مدل که روی استخوان گونه و بینی او پراکنده شده اند به نظر مشکلی ندارند و حتی زیبا هستند.کندال این عکس را در سال 2015 در اینستاگرامش منتشر کرده است.عکس دوران کودکی این دو خواهر در که از صورت کک و مک آنها دیده می شود و بسیار خوشحال بودند.

اما واتسون: او کک و مک را پنهان نمی کند

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

اما واتسون از جمله بازیگران فمینیستی است که در این راستا تلاش های زیادی کرده و اظهارات تاثیرگذاری کرده است. او با این طرز تفکر خود را به پنهان کردن کک و مک های صورت و بدنش اکتفا نکرد، به عنوان مثال در سال 2015 کک و مک های خود را روی جلد مجله پورتر یا برای اولین اکران فیلم «دایره» در سال 2017 نشان داد. لباس بازی که پوشیده بود کک و مک روی بدنش نشان می داد. حتی در فیلم «دیو و دلبر» کک و مک های او به وضوح قابل مشاهده است.

گوئینت پالترو: لوازم آرایشی کک و مک

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

گوئینت پالترو بازیگر 49 ساله آمریکایی از آن دست بازیگرانی است که از نشان دادن چهره طبیعی بدون آرایش خود با کک و مک هراسی ندارند. صفحه اینستاگرام این بازیگر با وجود داشتن خط تولید محصولات زیبایی، پر از عکس ها و فیلم هایی است که ظاهر او را عادی نشان می دهد.

ادی ردمین: کک و مک بهترین اکسسوری است

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

ادی ردمین بازیگر و مدل ۴۰ ساله انگلیسی از جمله بازیگرانی است که کک و مک دارد. اگر فیلم «بیچارگان» را دیده باشید، کک و مک های صورت او را به وضوح دیده اید. کلا خیلی از طرفدارانش در فضای مجازی نوشتند که عاشق کک مک او شده اند. همکاران او این بازیگر را فردی پرانرژی و پرانرژی می دانند و او را بازیگری خوش تیپ می دانند که مانند یک جنتلمن انگلیسی لباس می پوشد. آنها معتقدند کک و مک های ادی بهترین لوازم جانبی او هستند.

کیلیان مورفی: شبح کک و مک های قهوه ای

سلبریتی هایی که با کک و مک بسیار زیبا هستند!

کیلین مورفی، بازیگر 45 ساله ایرلندی که مخاطبان سینما را بیشتر به خاطر بازی در سریال تلویزیونی Peaky Blinders می شناسند، یکی از آن سلبریتی هایی است که چهره اش تقریباً بیش از حد کک و مک دارد. به طور کلی، چهره رنگ پریده این بازیگر با چشمان آبی عمیق و آرواره زاویه دار ظاهری سرد و مرموز دارد، اما این کک و مک های قهوه ای رنگ و روح به چهره او می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید