ساخت ایستگاه 4.2 کیلومتری در قطار شهری 11000 میلیارد تن هزینه دارد!

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791227

محمد اسعدیان گفت: سناریوی برخی از آقایان در مدیریت شهری این است که پروژه قطار شهری را راه اندازی نکنند و با وجود هزینه های میلیاردی معتقدند کرج نیازی به مترو ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک در خصوص بلاتکلیفی پروژه قطار شهری گفت: سناریوی برخی آقایان در مدیریت شهری این پروژه را شروع نمی کند.

محمد اسعدیان با اشاره به اینکه آقایان معتقدند این پروژه باید از شهر کتاب تا کتاب طالقانی به جای ایستگاه شهرکتاب تا گلشهر دنبال شود، افزود: وقتی در مدت 15 سال ایستگاه 4.2 کیلومتری را ساختند، 6.2 مایل. ایستگاه 20 سال طول کشید.”

وی گفت: سناریوی انحرافی دیگر برای آقایان این است که شهر کرج نیازی به مترو نداشته باشد در حالی که قبل از اجرای پروژه باید مهندسی ارزش در دستور کار باشد. اگر قرار بود سود و زیان پروژه بررسی شود، باید فوراً انجام می شد.»

اسعدیان تصریح کرد: پروژه 11 هزار میلیارد تنی باید تعطیل شود یا رها شود سناریوی مطلوب در قطار شهری کرج این است که ایستگاه شهر کتاب در 45 متری گلشهر ساخته شود.

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج در خاتمه گفت: بودجه های دیگری نیز باید برای کتابفروشی شهر جنب شهید سلطانی به طور منسجم هزینه شود، بنابراین این پروژه که از سال 1385 آغاز شده و 15 سال است به دلایل مختلف پیشرفتی نداشته است. امتیاز گرفتن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید