سازمان برنامه و بودجه به مشکل مستمری بگیران توجهی ندارد

سازمان برنامه و بودجه به مشکل مستمری بگیران توجهی ندارد

علیرضا پاک فطرت در تذکر شفاهی گفت: از حراست هایی که شبانه روز از جان و مال مردم محافظت می کنند تشکر و قدردانی می کنم. انتظار می رود رئیس جمهور توجه بیشتری به این گروه ویژه داشته باشد. امروز حقوق پرسنل پلیس از همه اقشار جامعه کمتر است.

نماینده مردم شیراز و زرگان در شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح می کند: به مستمری بگیران به ویژه لشکری ​​و کشوری توجهی نمی شود. دولت باید به معیشت و مشکلات همه مردم به ویژه مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی توجه بیشتری داشته باشد.

وی در تذکر دیگری به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: توجهی به برخورد با ایثارگران نمی شود. مشکل درمان و دارو برای جانبازان و خانواده های آنها هر روز بیشتر می شود. با توجه به گرانی داروها و پرداخت نشدن بیمه ها به ویژه بیمه روز از ابتدای امسال تاکنون بیمه پرداخت نشده است و رئیس بنیاد شهید باید برای رفع مشکلات آنها تلاش بیشتری کند.

این نماینده مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما بحث شهرهای جدید را رها کردید، چرا سازمان شهرسازی صدرای شیراز که 3 دهه است وجود دارد و شورا و شهرداری دارد؟ فروش زمین اطراف و واردات آیا پول در تهران به حساب وزارتخانه است؟ این نقض حقوق مردم است. این شهر مشکلات زیادی از جمله کمبود زیرساخت ها و ارتقای خدمات و نبود حمل و نقل عمومی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید