سازمان هواپیمایی کشوری ادامه فروش بلیت پروازهای داخلی به صورت ارزی را تایید کرد


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884367

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیماهای داخلی به صورت ارزی و بالاتر از نرخ تعیین شده به اتباع خارجی ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیماهای داخلی به صورت ارزی و بالاتر از نرخ تعیین شده به اتباع خارجی ممنوع است.

میراکبر رضوی در خصوص ارائه خدمات فروش بلیت پروازهای داخلی به مسافران خارجی گفت: هیچ یک از ایرلاین ها، دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و درگاه های فروش آنلاین بلیط مجاز به نمایش قیمت بلیت هواپیما بالاتر از تعرفه تعیین شده توسط شورای عالی هواپیمایی نیستند. که در سایت سازمان قابل استناد است.انجمن هواپیمایی کشوری و خطوط هوایی آن را ندارد.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده مشخص شده است که برخی دفاتر خدمات هوایی از مسافران خارجی دریافت ارز دریافت می کنند، لذا به اتباع خارجی توصیه می شود بلیط مسیرهای داخلی را مستقیماً از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مربوطه تهیه کنند.

رضوی با تاکید بر اینکه شرکت های هواپیمایی مجاز به فروش ارزی بلیت نیستند، گفت: همچنین شرکت های هواپیمایی به بهانه ارائه بلیت به اتباع خارجی به منظور فروش بلیت با قیمت بالاتر و ارائه خدمات به مسافران ایرانی، مجاز به رزرو صندلی نیستند. اولویت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت های هواپیمایی می توانند تا 15 درصد ظرفیت پرواز خود را در اختیار اتباع خارجی قرار دهند و اتباع خارجی مقیم ایران که دارای مجوز اقامت رسمی از مراجع ذیصلاح هستند از کلیه حقوق اجتماعی در استفاده از هواپیما برای سفر برخوردار می شوند. داخلی دارند


وزیر راه (23 تیر): فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به غیر ایرانیان; ممنوع

لازم به ذکر است پیش از این تعدادی از ایرلاین های عضو انجمن شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری از دوم تیرماه سال جاری اقدام به فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیرایرانی کردند که ادامه این روند ممنوع اعلام شد. با وجود دستور وزیر راه و شهرسازی، تعدادی از ایرلاین ها به فروش ارزی بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیرایرانی ادامه دادند.


در مورد این موضوع بیشتر بخوانید

عدم پاسخگویی کارکنان صنعت هوانوردی/ افزایش چند برابری قیمت بلیط هواپیما و متعاقب آن افزایش درآمد شرکت های هواپیمایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید