سازمان وظیفه عمومی رده مقدم نظام در نیروی انتظامی است

سردار قاسم رضایی در این همایش خطاب به افسران سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: شما برادران مجموعه همگانی مسئولیت بسیار سنگین و گرانبهایی با مدیریت جوانان در پوشش نیروهای جذب شده و سرباز بر عهده دارید، لذا لازم است به این وظیفه مهم توجه ویژه داشته باشید. ارتقاء خدمت دوگانه و ارائه بیشترین خدمات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کمترین هزینه.

وی با تاکید بر اینکه خداوند متعال به ما این امکان را داده است که با این لباس مقدس و در عصر اقتدار دینی به مردم خدمت کنیم، ادامه داد: همه ما باید با عملکرد خود زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم. و این مهم است که به جوانان نسل امروز که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند برسانیم که می دانند در پاسگاه ها و کلانتری ها و در هسته مرکزی یک سازمان رزمنده هستند. قدردان این وظیفه مهم و موفقیت باشید.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لقب «مجاهد در سبیل خدا» را به مسئولان نیروی انتظامی کشور داده اند، گفت: این امر وظایف ما را سخت کرده است که باید انجام شود. بر اساس ماموریت های محوله عمل کنیم، قدم های محکمی برداریم و در این راستا سازمان دولتی باید برنامه های جدی را اجرا کند و مصوبات را تا مرحله اجرا دنبال کند.

وی با بیان اینکه سازمان مردمی فراجا خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فرج است، تصریح کرد: سازمان مردم نهاد با جوانانی که زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند در ارتباط است لذا باید توجه ویژه به فرهنگ سازمانی، مهارت آموزی، جذب سرباز در حین و پس از خدمت و غیره شود.

سردار رضایی به اهمیت پرورش فرهنگ سازمانی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازمانی باید به گونه ای پرورش داده شود که در عملکرد و رفتار کارکنان منعکس شود. امروز سازمان بزرگ شهربانی کشور به حکم قانون پشتوانه مردم و مستضعفان و مقتدر و خوب است.

این مقام ارشد انتظامی بر ادامه آموزش های تخصصی و حرفه ای سربازان تاکید کرد و گفت: سربازان فرزندان ما هستند، باید از ظرفیت آنها به نحو مطلوب استفاده کنیم و حتی لحظه ای از آموزش آنها غافل نشویم، در واقع آموزش سربازان باید به گونه ای باشد که اینها گران قیمت برای سازمان های مختلف اعمال می شود.

سردار رضایی همچنین بیان کرد: کاهش خدمت سربازی از 24 ماه به 21 ماه برای نیروهای مسلح یکی از خدمات موثری است که سازمان وظیفه عمومی فراجه بر اساس ابلاغیه ستاد کل اجرا کرده است.

وی ادامه داد: امروز جوانان میهن دوست ایران اسلامی با شور و شوق کشور و روحیه انقلابی و جهادی مشتاق خدمت در ارتش هستند. به همین دلیل باید با آموزش های حرفه ای و مستمر محیط کار آنها را به گونه ای آماده کنیم که با خاطره ای خوش خدمت سربازی را ترک کنند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه سربازان ظرفیت مطلوبی برای کشور هستند، خاطرنشان کرد: سازمان مردم نهاد فرج جایگاه مهم و والایی در کشور دارد و بحمدالله در سال های اخیر شاهد روند بسیار خوبی در زمینه اشتغال زایی پس از خدمت سربازی بوده ایم. سال ها.

وی همچنین تصریح کرد: توصیه من به جوانانی که سربازی به تعویق افتاده این است که هر چه زودتر خود را برای خدمت سربازی آماده کنند و این دوران را پشت سر بگذارند و مطمئن باشند که بعد از خدمت سربازی اشتغال برای این افراد راحت می شود.در چند ماه اخیر پذیرش غایبان سربازی نسبت به قبل 40 درصد افزایش یافته است.