ساعت کاری در چهارمحال و بختیاری تغییر کرد/ تاکید بر برنامه ریزی برای جذب بودجه برای سفرهای ریاست جمهوری


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844400

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص ساعات کاری ادارات استان گفت: از این پس ساعت کاری ادارات استان از 30.6 الی 13.30 می باشد که به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم نیز جلساتی برگزار شود. صبح زود برگزار می شود منتظر بسته نباشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: موضوعات مطرح شده امروز در شورای اداری سفر رئیس جمهور و کابینه سیزدهم به استان بود.


وی افزود: در سفر رئیس جمهور مصوبات خوبی برای چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود و تاکید شد روسای دستگاه های اجرایی برنامه ریزی لازم را برای استفاده از این وام ها داشته باشند.


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موضوع در مورد سایر مناطق فقیرنشین است، سفرهای شهرستانی انجام شد و پس از آن باید به مناطق ویژه و فقیرنشین استان توجه کرد و مشکلات آنها را به دقت بررسی کرد.


حیدری بیان کرد: در قالب اردوگاه محرومیت زدایی مناطقی مانند آبرسانی به روستاهای فقیرنشین، تسطیح و احداث روستاهای محروم، ساخت مسکن و آبخیزداری مورد کاوش قرار گرفته و اعتبار خوبی از سوی مرکز تامین شده است.


وی در خصوص ساعت کاری ادارات در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این پس ساعت کار ادارات این استان از 30.6 تا 13.30 در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است و منتظر نباشید بسته بندی


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید