سامانه جدید ثبت نام یارانه روسای غیر وابسته سورپرایز بزرگ برای متقاضیان تک یارانه + رابطه

سامانه جدید ثبت نام یارانه روسای غیر وابسته  سورپرایز بزرگ برای متقاضیان تک یارانه + رابطه

روز جدید : ثبت نام افراد مجردی که یارانه نگرفته اند در سامانه امکان پذیر است اما بهتر است افراد هم خانواده اصلی ثبت نام کنند.

سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت نام یارانه بازماندگان را از سه شنبه هفته گذشته آغاز کرد و خانوارها تا 4 روز فرصت داشتند تا با کد ملی زوج یا فرد ثبت نام کنند و امروز و فردا مهلت ثبت نام برای کسانی که موفق به ثبت نام به موقع نشده بودند تمدید شد. ; ثبت نام افراد موضوع جدیدی است که از قبل در سایت سازمان هدف امکان پذیر است.

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در گفت و گو با «ایران» جزئیات امکان ثبت نام افراد مجرد را تشریح کرد و گفت: فقط افراد غیروابسته می توانند ثبت نام کنند که قبلا یارانه دریافت نکرده اند. وی یادآور شد: دو گروه هستند که یارانه نگهداری دریافت نکرده‌اند به صورت اجتماعی با https://hemayat.mcls.gov.ir تماس بگیرید. گروه دوم کسانی هستند که یا از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها کمک بلاعوض دریافت نکرده اند و یا یارانه آنها در سال 93 قطع شده است که این افراد می توانند با مراجعه به سایت my.gov.ir درخواست کمک هزینه خود را ثبت کنند.

حسینی همچنین درباره امکان ثبت نام افراد به صورت مجرد و غیر خانوادگی گفت: برای افرادی که قبلا یارانه دریافت نکرده اند امکان ثبت نام مجرد یا متاهل و البته وجود دارد. مجرد . . اینجا خانه پدری است، اما توصیه ما به مردم این است که به عنوان خانواده ثبت نام کنند، زیرا تصمیماتی که بعداً در مورد حمایت خانواده گرفته می شود می تواند متفاوت باشد. اما اگر اصرار به ثبت نام به صورت یک نفره داشته باشند، این امر فقط برای افرادی امکان پذیر است که یارانه ندارند.

وی همچنین درباره ثبت نام سایر افرادی که قصد جدایی از خانواده ای که یارانه دریافت کرده اند نیز در این خانواده توضیح داد: این امر فقط برای افرادی که ازدواج می کنند امکان پذیر است و این افراد می توانند برای جداسازی خانواده به پلیس 10+ مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان هدف در خصوص ثبت نام متقاضیان کمک هزینه نیز توضیح داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اردیبهشت کسانی که آخرین رقم کد ملی آنها یک زوج است می توانند با مراجعه به سامانه معرفی شده از سوی سازمان هدف ثبت نام کنند. و جمعه؛ در روزهای 29 و 30 اردیبهشت برای افراد دارای کد ملی فردی ارائه می شود. سایت امروز و فردا برای کسانی که در روزهای خاصی موفق به ثبت نام نشده اند در نظر گرفته شده است و سپس در بازه زمانی جدید بازماندگان می توانند ثبت نام کنند.

حسینی گفت: سازمان هدف کلیه اطلاعات جمع آوری شده از نامزدها را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می کند. این وزارتخانه مطالعاتی را بر اساس ضوابط موجود انجام می دهد و نتایج سازمان هدفمندی یارانه ها را اعلام می کند تا یارانه به صورت موردی پرداخت شود.

حسینی درباره کسانی که قبلا تحت سرپرستی پدر بوده و پس از ازدواج یارانه خود را پرداخت نکرده اند، گفت: این افراد در سایت ثبت نام نکنند بلکه علاوه بر 10 با پلیس تماس بگیرند و سعی کنند یارانه خود را از To be خود جدا کنند. پدر سازمان هدفمندی یارانه ها با کلانتری به اضافه 10 در تماس است، این اطلاعات جمع آوری می شود تا در مرحله بعدی که ثبت نام می کنیم، این اقوام هدایت شوند و در خانواده جدید ثبت نام کنند.

وی همچنین برای افرادی که یارانه آنها در این مدت به دلیل حضور چند کارمند و افزایش درآمد خانوار کاهش یافته است، تاکید کرد و این افراد تنها با مراجعه به سایت حمایتی معرفی شده از سوی وزارت رفاه اجتماعی می توانند درخواست بررسی کنند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از اعتراضات مربوط به کاهش یارانه ها به این دلیل است که وضعیت مالی افراد مجرد همراه با والدین آنها محاسبه می شود و درآمد خانوارها افزایش می یابد و در بین 10 نفر اول قرار می گیرند که هنوز هم اینطور نیست. یک گزینه جدید برای آنها تعریف کنید. درخواست بررسی خود را به آدرس hemayat.mcls.gov.ir ارسال کنید.

بر اساس این گزارش، 20 اردیبهشت ماه یارانه 300 و 400 هزار تنی به خانوارهای واجد شرایط دهک یک تا نهم پرداخت شد. اولی امکان اعتراض برای خانواده هایی که تا فروردین امسال یارانه گرفتند و الان مشمول نیستند که از ابتدا مطرح شد و دومی برای کسانی که قبلا یارانه آنها کاهش یافته یا به همه یارانه نگرفته اند. این سازمان متقاضیان دریافت کمک هزینه ثبت نام را هدف قرار داده است اما هنوز تعداد ثبت نام کنندگان را اعلام نکرده است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان تجدیدنظر دهک اعلامی یا کاهش یارانه در اردیبهشت ماه 1401 همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir و شماره تماس های اعلام شده از سوی وزارتخانه اقدام کنند. مشمولین یارانه در اردیبهشت ماه 1401 طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازی به ثبت نام مجدد یا مراجعه به درگاه های اعلام شده ندارند.

این در حالی است که پس از اعتراض برخی خانواده ها به عدم دریافت یارانه، رئیس جمهور دستور داد یارانه یک ماهه به افرادی که قبلا یارانه دریافت می کردند و اکنون نسبت به کاهش یارانه معترض هستند و همچنین وزارت تعاون پرداخت شود. ، مراقبت های کاری و اجتماعی برای رسیدگی به اعتراضات محرومان ظرف یک ماه، شفاف سازی نحوه محاسبه دهک ها برای رفع ابهامات و دغدغه های مردم از دیگر دستورات رئیس جمهور بود. بر اساس این دستور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات خانواده‌های معترض به دهک را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرد و پس از بررسی دهک درآمدی آنها در اردیبهشت ماه، یارانه به حساب آنها واریز شد. یک ماه و در صورت تغییر دهک. طبقه بندی می توان یارانه آنها را برداشت. گردش حساب‌ها، تراکنش‌های بانکی، اموال، حقوق، مالیات و خودرو و سفر به خارج از کشور شاخص‌هایی هستند که بر اساس آن‌ها طبقه‌بندی خانوارها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس داده‌های سازمان بهزیستی انجام می‌شود. پایگاه داده.

دیدگاهتان را بنویسید