ساپینتو سرمربی فصل آینده ما خواهد بود


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905804

مدیرعامل باشگاه استقلال پایگاه تمرین آبی پوشان از مجموعه القلاب بازدید و با بازیکنان و کادر فنی تیمش جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و در دیدار با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شرکت کرد.

پس از این دیدار فتح الله زاده با بازیکنان صحبت کرد و گفت: خیلی زودتر می خواستم سر تمرین بیایم و شما را ببینم اما در صحبتی که با سرمربی محترم داشتم گفتم بهتر است روی بازی تمرکز کنم. و به همین دلیل امروز در تمرین هستید.» من حاضر شدم.

وی افزود: ما تیم بزرگی هستیم. شما جایی هستید که بزرگانی چون روشن، حجازی، پورحیدری و… در آنجا بودند. همه شما بازیکنان خوبی هستید. طبیعتا برخی مطبوعات هم شیطنت دارند. آقای ساپینتو به من گفت که بازیکنان خوبی دارم و می خواهم همه آنها را حفظ کنم. و نظر او را تایید می کنم. یک جام و یک مسابقه در پیش داریم. حتی اگر 10 بازی انجام دهید، فراموش می شود، اما غنائم در خاطر می ماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: وظیفه من تامین منابع مالی است. خواستم بیایم و قراردادها را بررسی کنیم. یک هفته به من فرصت دهید. شنیدم دوتا ثواب میخوای که انشالله بهت میدم. قرارداد اسپانسر در انتظار است. من از شما می خواهم که 40 میلیون هوادار را خوشحال کنید. خوب بازی می کنی و حق داشتی در بازی قبل چهار گل بزنی. مربی خیلی خوبی داری او خوب بازی کردن را بلد است و فردی آگاه است. او مورد حمایت من است و فصل آینده نیز در تیم ما خواهد بود. ذهن خود را از مسائل مالی دور کنید و روی خوشحال کردن طرفداران خود تمرکز کنید.

بعداً ساپینتو سرمربی استقلال صحبت کرد و به مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من هم از بازگشتت به باشگاه استقبال می کنم. شما تجربه زیادی دارید، باشگاه را می شناسید و افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده اید. ما در همه مسابقات از تمام انرژی خود برای پیروزی استفاده می کنیم. اولویت ما قهرمانی است. ما برای رسیدن به این هدف سخت کار می کنیم. شما توسط ما حمایت خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید