استقلال و ساپینتو بهترین زوج فصل آینده هستند

استقلال و ساپینتو بهترین زوج فصل آینده هستند

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره پیروزی استقلال در رفسنجان گفت: کاری که استقلال در رفسنجان انجام داد کار هیچ تیمی نبود. خیلی ها به رفسنجان رفتند و در نهایت با یک امتیاز به خانه برگشتند یا در آنجا شکست خوردند، اما استقلال کاری کرد که کمتر تیمی توانسته است انجام دهد. شکست دادن بهترین تیم دفاعی در خانه کار کوچکی نبود. همچنین لازم به ذکر است که استقلال قدرت هجومی زیادی دارد.

وی ادامه داد: کار تهاجمی استقلال با تکیه بر برنامه های هجومی خوبی که این تیم در فاز حمله دارد به استقلال کمک می کند تا از سخت ترین خط دفاعی عبور کند.

سرمربی استقلال در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مانند پیکان، ذوب آچان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از جمله تیم‌هایی هستند که شکست دادن آن‌ها آسان نیست و شکستن خط دفاعی آن‌ها سخت است، اما استقلال ثابت کرده است که توانایی غلبه بر هر چیزی را دارد. خط دفاعی به همین دلیل مطمئنم استقلال مستحق قهرمانی در لیگ برتر بود اما متاسفانه مشکلات داوری که بسیار مطرح بود مانع از این شد که این اتفاق بیفتد. امیدوارم این مشکلات گریبان استقلال را در جام حذفی نگیرد.

علی چانی درباره شرایط استقلال قبل از دیدار با تراکتور نیز گفت: استقلال دیگر نیازی به تمرین تاکتیکی به این شکل خاص ندارد. بازیکنان تیم که تنها 29 بار در لیگ برتر کنار هم بازی کرده اند، فقط باید از نقاط ضعف و قوت تیم حریف آگاهی داشته باشند، آن وقت هر کاری می خواهند و هر برنامه ای که می خواهند انجام دهند. بنابراین فکر می کنم مشکل خاصی جلوی تراکتور نخواهیم داشت. فقط امیدوارم اعضای تیم با آمادگی کامل به میدان بروند. اما نیمه نهایی جام حذفی مهمتر است.

بازیکن سال گذشته استقلال در خصوص بازی جام حذفی ترکیه گفت: استقلال شایسته ترین تیم برای قهرمانی است. سه تیم دیگر که به این مرحله رسیده اند هم تیمی های خوبی هستند و حریفان شایسته ای هستند اما استقلال شرایط بسیار بهتری دارد. اگر در این مدت مشکل داوری وجود نداشت، استقلالی ها از قبل قهرمانی در لیگ برتر را جشن می گرفتند. از دست دادن چند موقعیت پنالتی به دلیل اشتباهات داوری که بارها در برنامه های ورزشی تلویزیون ثابت شد، نشان می دهد که استقلال بیشترین ضرر را از مسابقات لیگ برتر دیده است. با این حال معتقدم استقلال می تواند جام حذفی را بالای سر ببرد اما به هیچ وجه نباید نساجی را دست کم گرفت.

چانی در پایان درباره ادامه همکاری با ساپینتو تاکید کرد: به نظرم زوج استقلال و ساپینتو بهترین زوج در بین تمام تیم های لیگ برتر برای فصل آینده هستند. او این تیم را می شناسد و اگر بازیکنان را برای فصل آینده ببرد، استقلال را با بهترین شرایط به زمین می فرستد. خوشبختانه بازیکنان تیم هم او را دوست دارند و به شیوه کار او عادت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید