ساپینتو فقط روی استقلال ضربه می زند

ساپینتو فقط روی استقلال ضربه می زند

شاهین بیانی درباره برتری 2-1 استقلال مقابل گل گهر سیرکان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بازی در مجموع خوشایند نبود فکر می کردم در تعطیلات لیگ برتر تمرینات تاکتیکی بیشتری به تیم دیکته می شود اما چنین تغییراتی ندیدم. در استقلال

آجیل خوبی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.» وی با بیان این مطلب افزود: بازیکنی مثل عزیزبک امانوف که در 4 دقیقه آخر وارد زمین شد، در این لحظات چه مهارتی می تواند از خود نشان دهد؟ سجاد شهبازادا فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود اما در استقلال نیمکت نشین شد و به او بازی نمی دهند. شهبازاده می تواند به استقلال کمک کند. ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش استقلال است و در دیدار ایران و اروگوئه به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت اما در دقایق پایانی بازی نیز از زمین خارج شد. استقلال همچنان یک مشکل حل نشده دارد. امیدوارم کمک ریکاردو ساپینتو از جمله خسرو حیدری به او کمک کند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اخراج ساپینتو تصریح کرد: ساپینتو مربی حرفه ای است و چنین رفتاری از او بعید است. این گونه رفتارها چیزی جز محرومیت و حمله به استقلال نیست. نمی دانم ساپینتو به دلیل اینکه بازی را از تلویزیون تماشا می کردیم حق اخراج داشت یا نه، اما در مجموعه این حرکات او مربی حرفه ای نیست. کیفیت بازی به خصوص در نیمه اول پایین بود و خوشحالیم که دروازه بان پنالتی را مهار کرد و بازی را بردیم اما این برد کمکی به آینده استقلال نخواهد کرد. استقلال با رفتار و رفتار ساپینتو مشکل دارد و قطعا هواداران از رفتار ساپینتو و تاکتیک های تیم راضی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید