ستاره آبی ها: این افتخار را با کمک هم تیمی هایم دریافت کردم

ستاره آبی ها: این افتخار را با کمک هم تیمی هایم دریافت کردم

کوین دیبروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی از سوی کمیته فنی لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها در فصل 2022-2021 انتخاب شد. این دومین بار است که دبروین برنده این جایزه می شود. آخرین بار او عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل 20-2019 را کسب کرد.

بنابراین دبورا به نخبگان لیگ برتر انگلیس می‌پیوندد که بیش از یک بار توسط کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده‌اند. تیری آنری ستاره سابق آرسنال، کریستیانو رونالدو و نمانیا ویدیچ ستاره سابق منچستریونایتد دیگر بازیکنانی هستند که بیش از یک بار این عنوان را کسب کرده اند.

دیبروین که در این فصل لیگ برتر انگلیس در 29 بازی برای سیتی 15 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است، گفت: آنها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند، من موفق به کسب این عنوان شدم. از همه هم تیمی ها و مربیانم تشکر می کنم، زیرا بدون آنها کسب این عنوان ممکن نبود.

ستاره 30 ساله منچستریونایتد با رای هواداران، کاپیتان های 20 تیم لیگ برتر انگلیس و هیئتی از کارشناسان فوتبال در انگلیس انتخاب شد. او در حالی انتخاب شد که شش بازیکن دیگر از جمله ترنت الکساندر آرنولد، جارود بوون، ژائو کونسی سائو، بوکایو ساکا، محمد صلاح، هیونگ مین سون و جیمز وارد پراوس نیز نامزد دریافت این جایزه بودند. این در حالی است که فیل فودن هم تیمی دبروین به عنوان بهترین بازیکن جوان این فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید